Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 14/7

  15-7-2012 16:03:56
Hey bruidjes,
Gisteren was het ons dagje en ik kan het niet maken om jullie ook ons verslagje niet even door te geven. Hoewel ik niet kan beloven dat het een kort gaat worden hihi.
Gisteren om half 6 opgestaan en mij om mijn gemak gaan douchen. Had raar genoeg geen enkele stress of zenuwen. Om half 7 naar mama vertrokken, haar opgepikt en naar de kapper. Om 9 was ik dan terug bij ons mama waar se schminkster haar werk deed. Om half 10 kreeg ik een telefoontje van mijn hubby om te vragen of ze mochten vertrekken. Ben me dan samen met mama gaan aankleden. Toen ik alles aanhad kregen mama en ik ons eerste kropje in de keel en moesten we goed slikken om niet te janken. Ben bij het typen van dit weer serieus aan het slikken hihi. Rond 10 voor 10 was de bus er toen kreeg ik wel even zenuwen. mijn ventje belde aan en zijn mond viel open! Ik zag dat zijn ogen rood werden en de tranen in zijn ogen stonden. Was effe een emotioneel momentje. Dan bij ons mama nog iets gegeten en daar al een paar foto's genomen. Om kwart voor 11 vertrokken naar het gemeentehuis en dat was al op een dikke 10 minuten afgelopen. Ben toch blij dat ik niet enkel voorde wet getrouwd ben want dat was zo koel vond ik. Dan daar de foto's met de familie genomen en op de bus richting ons thuis voor een hapje. Onze fotografen lieten ons al een paar foto's zien en ze zijn al prachtig. Maar toen gebeurde waar ik helemaal niet op had gerekend had en wat een ramp zou worden! Ik voelde me plots niet lekker worden. Ik dacht ik ga even naar het toilet en dan zal het wel beter gaan. Had nog steeds geen enkele stress gehad heel die dag. Nu dat hielp niet veel en ons mama en mijn ventje waren al eens komen kijken. Ons mama kwam toen nog eens kijken want het was al 20 voor 2 en we moesten om 2 uur in de kerk zijn! Ik zei toen: Mama, ik ga flauw vallen! Zij mij direct op in mijn bed gelegd en toen ze terug kwam met mijn ventje was het te laat! Lag uitgeteld in mijn bed! Mijn schoonmoeder ook naar boven gespurd en zij alles gedaan om mij terug op te lappen. Uiteindelijk heb ik dan om 10 na 2 gezegd, iedereen die bus in! NU! Ik ben dan met de auto met de fotografen meegreden want die bus die bewoog wel veel te neig. Mama en mijn schoonmoeder denken dat het kwam omdat alles spanning en stress van mij afviel en ze dachten eerder dat ik dat vandaag zou gehad hebben. Dus wij 20 minuten te laat in de kerk maar de pastoor had daar alle begrip voor en had de dienst een beetje ingekort door niet alle muziek volleig te laten uitspelen. Er was namelijk om 3 uur een doopfeest daar. Maar om 5 voor 3 waren we daar buiten. Dus alles toch nog goed gekomen! Oef! Dan naar onze binnenlocatie voor onze foto's. Dan richting zaal waar al onze gasten heel erg goed op tijd waren en we ook nog iets vroeger zijn kunnen beginnen eten. Onze openingsdans: "Amazed" van Lonestar was zalig!!! En omdat iedereen zo goed op tijd was is ons feest al om 22 uur kunnen losbarsten. Het nadeel daaraan was wel dat iedereen om 3 uur al weg was. Dat was wel wat jammer maar ach. We waren zelf ook wel stikkapot en moesten nog een deel in de zaal opruimen dat we uiteindelijk pas om half 5 in ons bedje lagen. We hebben wel super veel geluk gehad met het weer. Telkens we buiten moesten komen was het droog. Zelfs even zon gehad. Dus al bij al was het echt een zalig dagje en ben ik een dolgelukkig bruidje!!!
Groetjes van Mevrouw Straetmans!!

sophie
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1386


sophie
14-7-2012
 Meld misbruik15-7-2012 16:04:19

p.s. de foto's volgen nog!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-7-2012 16:35:30

Leuk verslagje! Ben blij dat je toch geluk hebt gehad met het weer. Jammer van het tegenslagje dat je u ineens niet zo goed voelde maar al bij al is het toch nog goed gekomen hé. Alvast een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!



christel
13-10-2012
 Meld misbruik15-7-2012 21:15:11

tof verslagje en alles kwam goed zoals een sprookje haha en alvast proficiat en geniet van jullie witte broodsweken gr


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...