Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

  14-7-2012 19:55:05
Welke winkels raden jullie aan om kledij te vinden voor bruidskindjes (regio brugge) .

Het zijn twee meisjes, van 5 en 7.

fleur
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 913


Julie
30-3-2013
 Meld misbruik14-7-2012 21:20:39

absoluut geen idee, wachten op communiecollectie???



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik14-7-2012 22:29:11

wij hebben dat van ons bij Z en co gehaald dan kan onze stan dat nadien gewoon ook nog aandoen. we hebben een mooie linne blouse (2 stucks moest dem morsen) en een geklede salopet met witte sokjes en een wit petje super schattig! (hij is nog maar 11 maanden ;-) )



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 10:00:15

Wij hebben de kledij van m'n dochter bij gymp gehaald. We hebben in januari gekocht en waren dan eigenlijk al een beetje laat (communiecollectie). Het is afhankelijk van wat je wil. Is het iets wat ze moeten kunnen doordragen of wil je echt een gekleed jurkje...
In de zara hebben ze soms ook leuke dingen of voor meisjes heeft jbc ook wel leuke spullen.

Groetjes xxx



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 10:17:48

Sofie,

het mag gerust iets zijn dat ze nog kunnen doordragen. Liefst wel beetje feestelijk.

We gaan deze morgen eens gaan kijken bij Knuffel in Zedelgem.
Hopelijk vinden we daar iets...

xx



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik15-7-2012 10:39:11

Onze kleertjes kwamen van Filou. Super plezant, feestelijk, maar ze kunnen het achteraf wel doordragen. Groetjes, Hanne



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik15-7-2012 12:06:59

Ik ging antwoorden "KNUFFEL"!!! maar dat had je zelf al door merk ik ;-)! Iets gevonden? Ik ga daar in de kerstvakantie eens gaan piepen met mijn bruiskindje. In GYMP hebben ze inderdaad ook leuke spullen, zelfs nu in de solden! Das winkeltje vlak bij de Noukie's in Brugge, in de Noordzandstraat. Schuin tegenover waar de Bilbo vroeger zat. In het Zilverpand heb je ook een kinderkledijwinkel met prachtige kleren, maar wel duur dacht ik. Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...