Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Outfit mama bruid - bijna ok

  14-7-2012 17:14:43
Hallo allemaal,

Vandaag was het mama-dag, want we gingen op stap voor een outfit voor de W-Day.
Mama heeft een maatje 50, dus niet zo evident...ik ging haar ook zeker niet in een typisch suitekleed steken...het zou haar ook niet staan (ze is niet zo groot) en ze moet zich vooral goed in haar vel voelen!

Met veel hoop naar boetiek Phaedra in Nijlen...maar dat viel serieus tegen!
Ok, het zijn solden...maar wat er van nieuwe collectie hing, trok ook op niet veel...

Uiteindelijk heeft ze toch al een broek gevonden in een andere winkel, een geklede marineblauwe broek.

En nu via postorder (waar ze blijkbaar vrij veel besteld) een feestelijk fuchsia topje besteld (met kant en strass steentjes) en nog een marineblauwe blazer om er op te dragen.
Hopen dat het ok is en dan is dat ook weer in orde!

Volgende week is het de beurt aan de papa :-) dat gaat wat geven!!
Ik ga zeker mee, want het is altijd lachen geblazen met mijn papa in de buurt :-)!

groetjes!

Sandra

PS: vanochtend in Nijlen aan de kerk nog een trouwer zien passeren in 2 VW busjes en nog een oldtimer...oh, dan komen de kriebels toch echt boven!!! Nog 54 dagen...:-)



Sandra
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1137


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 23:22:42

Oh fushia roos? Samen met marine blauw is dat wel heel mooi hé!!

Mijn mama wil ook wachten tot de volledige nieuwe collectie binnen is en wil natuurlijk ook dat ik mee ga. Als ze nu wil wachten tot eind augustus is dat nog eens een extra stress-factor

Nog een fijn weekend!
Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 9:09:53

Ja, fuchsia is toch schoon e seg ;-)!
Dat kleur staat haar wel goed...donkere broek en donkere vest, dat slankt toch een beetje af é...nu hopen dat het ok is!
Ons mama wou ook wachten tot de nieuwe collectie, maar in die grote maten heb je weinig tussenseizoen vind ik...dan zijn het meteen lange mouwen...en ik hoop toch nog op een nazomerdag op 7 september ;-) en dan is dat te warm :-)!

Veel succes in elk geval ;-)!!

groetjes!



Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik5-2-2013 13:12:50

Hallo,
mag ik vragen bij welke winkels je bent geweest, mijn schoonmoeder heeft maat 50 en vind geen kleren voor de trouw.
Ze wil geen suite kleding zou haar ook niet staan.
Groeten



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-2-2013 15:29:32

Mijn mama heeft uiteindelijk haar outfit gekocht bij AND YOU

http://www.andyou.be/nl/pages/home.html

Winkel in Aalst en één in Sint-Niklaas.

Succes!

groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...