Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze fantastische dag + foto's

  14-7-2012 11:59:43
Hallo bruidjes en bruidegommen! Omdat ik het altijd zo fijn vond om de verslagjes van andere bruidjes hier te lezen wil ik dat van mij hier ook delen.

de nacht voor onze dag heb ik helemaal niets geslapen, 2 uurtjes hoogstens. Om 6uur ging de wekker, opgestaan, douche genomen en dan naar de kapper. Ik had om 7u een afspraak, de kapster had wat moeite met mijn fijn haar, het viel telkens uit de schuifspeldjes of zakte telkens weer in. Maar na een uurtje en een 'paar' bussen haarlak was het goed en het zag er geweldig uit. Terug naar huis gereden en daar dan een beetje versierd, nog geprobeerd iets te eten voor de fotograaf en visagiste aankwamen, om 09:45 waren beiden daar. de fotograaf nam wat foto's terwijl de visagiste me opmaakte. Ondertussen is ook mijn schoonzus gearriveerd zij liet zich ook opmaken door de visagiste. Beiden onze make-up was super goed en heeft 24u rond zeer goed gehouden. Rond 10:30u mocht ik men kleedje aandoen, men mama was toen ook gearriveerd om me hierbij te helpen. Nog een kwartiertje wachten tot men schatje zou arriveren. Om 10:45u kwam hij aan. eventjes met de fotograaf overlopen hoe we het best dit zouden doen aangezien we op een appartement wonen en het niet zo evident is voor die foto's aan de deur maar toch nog goed gegaan.

Om 11:15 moesten we aan het stadhuis van Kortenberg zijn. Daar kwamen we toe en stond heel de suite ons op te wachten amaai der was best wel wat volk. De burgerlijke trouw was kort en bondig maar toch wel fijn gebracht door de burgemeester en geen nummertje gevoel want die dag was alles volzet. Hierna gingen we terug naar ons appartement voor de broodjeslunch (40 personen op ons appartementje, best wel druk maar iedereen paste erin). Ondertussen ook familiefoto's gaan trekken aan de kerk om de hoek. Om 13:30u hadden we ons mis in die kerk. De kerk was de dag voordien versierd vazen met witte taken en lelies in het gangpad en het altaarstuk. Samen met men papa ging ik binnen op een liedje van love actually. De mis ging goed vooruit op 45 minuten waren we al terug buiten en ook al wisten we niet wat de pastoor ging zeggen het was echt een toffe mis. Ons uittredeliedje was van de the features, from now on. Bij het buitenkomen hadden we bellenblaasjes voorzien en dit was wel tof en geen vervelende rijst in de kleren of in het haar.
Na de kerk zijn we foto's gaan trekken. Als locaties hadden we het park van Kortenberg, in de buurt van de landingsbaan,... En daar had ik natuurlijk wat voor, met het instappen van de auto men kleed gescheurd. Men ventje verzekerde me ervan dat je het niet zag en toen ik in de feestzaal kwam heeft men mama het dan snel genaaid.

Ons feest ging door in Bertembos. Echt waar een super zaal! De zaal zelf is niet zeer groot max 150personen voor eten maar het eten zelf is super lekker. De bediening ook super gewoon. Eerst was er een receptie voor collega's en buren, nadien kwamen de avondgasten toe, een kleine receptie en dan aan tafel. Spijtig dat ik niet zoveel kon eten, bij de soep zat al zo vol als iets. beetje geproefde van hoofdgerecht en zelfs van het dessertenbuffet heb ik niet zoveel gegeten maar de commentaren van de gasten waren supergoed. Genoeg eten en drinken!

Na het eten begon het dansfeest maar voor we onze openingsdans deden hadden onze bruidskindjes (zijn niet onze eigen kindjes maar ben wel meter van het jongentje) nog een dansje voor ons in petto. de oudste had op haar schoolfeest een dansje geleerd op nosa nosa, ze hadden zelfs hun eigen cd'tje mee voor het geval de dj het niet bij zou hebben. Ik was er van verbaasd dat een meisje van 7jaar voor 100 man opeens dat dansje daar deed, ze had heel de zaal mee en iedereen vond het geweldig. Toen kon onze openingsdans beginnen, snow patrol met chasing cars en hierna barste het feest los! dit heeft tot 4 -5u geduurd. De dj was gewoon geweldig voor zowel jong als oud zat er tussen dus we hebben ons daar super goed geamusseerd. Tussen 6 en 7u lagen we in ons bedje en rond 12u waren we terug wakker. de woensdag nadien vertrokken op huwelijksreis naar Italie en sinds nu woensdag zijn we terug. en ondertussen nog het nieuws gekregen dat de bouwgrond waarop we hadden geboden van ons is, dus nu kunnen we aan het volgende beginnen.

eventjes onze aanbevelingen:
feestzaal: Bertembos te Bertem
visagiste: Tanja Dassy, make-up deluxe, Tongeren
fotograaf: Bart vandermeersche, photo4you, Merchtem
bloemen: sofie van roos en marijn, Huldenberg
kleed: Cermo, Turnhout (Rembo Styling)
kostuum bruidegom: de witte duif, Leuven



en hier de link naar onze foto's van de fotograaf

http://www.bartvandermeersche.be/wordpress/?p=1406

aan alle andere bruidjes geniet van jullie dagje, want het is inderdaad snel voorbij!
groetjes
Ilanka






ilanka
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2017


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 12:10:35

Hoi Ilanka,wat een mooi verslagje!

Een dikke proficiat,jullie straalden allebei op elke foto!! Je kapsel was mooi en ondanks het fijne haar en de bussen lak toch heel de dag heel mooi gebleven! Je jurk was ook heel mooi!

Hele mooie foto's!!
Waar had jij de photo-boothlipjes en snorretjes gekocht?

Nog veel geluk samen!

Groetjes
Nancy



ilanka
30-6-2012
 Meld misbruik14-7-2012 12:14:42

Dag Nancy,

Bedankt voor de reactie. Die snorretjes en lipjes had onze fotograaf bij. Misschien dat die van jullie dat ook heeft.

groetjes en nog veel plezier met je voorbereidingen



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik14-7-2012 12:17:05

Super mooie foto's!

Een dikke proficiat en nog veel liefde gewenst.
En nu bouwen...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik14-7-2012 12:43:26

Mooie foto's! Jullie zagen er allebei stralend uit! Een dikke proficiat en veel succes met de volgende stap!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik14-7-2012 12:44:12

Hey Ilanka,

Een dikke proficiat!! Super mooi!!
Mooi kleed ook, het is dezelfde stijl als het mijne (ook een Rembo)

Groetjes



Serena
31-8-2012
 Meld misbruik14-7-2012 12:51:36

Leuke foto's, nog een bruidje die snow patrol - chasing cars koos, wij wilden dit liedje ook kiezen, maar ik was nog wat aan het twijfelen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-7-2012 13:12:17

Proficiat - inderdaad een heel leuk kleedje!



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik14-7-2012 13:12:59

Supermooie foto's!
Nog een dikke proficiat, jullie straalden :)



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 13:31:53

Heel mooie foto's!

Had ze al gezien via de Facebookpagina van Bart zelf ;-).

Groetjes!

Evelien



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik14-7-2012 15:21:48

Hier ook een boeketje van Roos en Marijn! Een echte aanrader!

Hele mooie fototjes trouwens Ilanka! Gefeliciteerd!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 16:42:51

Hele mooie foto's en leuk verslag!
Bart is een sympathieke kerel é! Wij zijn ook nog bij hem langs geweest (wonen in Merchtem) maar uiteindelijk andere fotografe(n) gekozen. Maar hij levert wel mooi werk!!

Geniet nog maar lang na!

groetjes



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 11:41:29

Mooie foto's,de bussen lak hebben hun werk goed gedaan. Nog een dikke proficiat en een mooie toekomst gewenst !!!



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-7-2012 14:08:53

Super mooie foto's.

Geniet nog maar wat na!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 15:51:57

Leuke foto's, en jullie zagen er heel mooi uit! Dikke proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info