Terug naar overzicht
Wauw mevrouw Moors!Wat een prachtig dag moet dat geweest zijn! Ik krijg er zelf al kippevel van!Dikke proficiat en wij dromen ook van zo een perfecte dag!Elke07/10/06, nog 33 dagen te gaan!!!!
Proficiat Lieve en echtgenoot :-)Je man was wel supergelukkig om in zo'n knappe voiture te rijden zeker!!!groetjesKatrien30/9/06
PROFICIAT ! ! Heel veel geluk samen en geniet van elkaar !Als je ergens een foto hebt op internet mag je ons de link altijd laten weten...Groetjes Karine16-09-2006
Hallo Lieve,Wat klinkt dat als een fantastische dag!!! Geweldig zeg!!!! Van harte hoor en ook voor je ventje natuurlijk!! Voor mij is het nog 2 dagen en dan de grote dag!!! En ze hebben voor woensdag schitterend weer opgegeven hier in Nederland, dus dat zit iig mee.... Ik begin nu toch al aardig zenuwachtig te worden. Je hoort hoe het geweest is, maar pas waarschijnlijk na de huwelijksreis, want we vertrekken 8 september naar Curacao!!!Heerlijk!!!!Liefs,Lisette
Dag LieveOh, ik zit hier ook al te snotteren! Zo'n mooi verslag, het klinkt een prachtige dag. Ben al benieuwd om de foto's te zien... Veel plezier op huwelijksreis!GroetjesVicky09.09.06
Hoi Lieve,Eerst en vooral een hele dikke proficiat! Voor alle2 hé.Het lijkt me een héle fijne dag geweest voor jullie: romantisch, lief, vol mooie momenten en liefde. En héél emotioneel. Zit bij het lezen van je verslag te mijmeren over mijn eigen dag en kan zomaar beginnen wenen. Dat gaat wat worden zeker. Anyway: veel geluk samen! xxx
Hallo Mevr Moors,Wat een mooi verslag !! Kippevel krijg ik er van.Geniet er nog lekker van.Groetjes Mevr van Gorp
Ik heb er tranen van in mijn ogen zelf!!! Proficiat Lieve!Ik ben blij dat het allemaal goed verlopen is.