Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag is voorbij!!!!

4-9-2006 10:03:17
Dag lotgenootjes,

terwijl ik vandaag reeds drie dagen mevrouw Moors mag zijn, wil ik mijn verhaal met jullie delen.

De avond voordien ben ik samen met mijn bruidsmeisje bij mijn ouders gaan slapen. Nu ja, tetteren en gibberen en ook een klein beetje slapen. 't Gaf een heel apart gevoel en ik zou het zeker opnieuw doen!

De volgende morgen voor dag en dauw wakker geworden en lekker ontbeten. Toen ik naar de kapper liep, regende het, maar dat kon mij niet schelen. Het weer heb je toch niet in de hand, en zenuwen had ik totaal niet.

Eens terug thuis werd de make-up en kledij in orde gebracht en voor ik het wist stond mijn ventje voor de deur. Wat een emotioneel moment! Hij stond daar superknap in zijn kostuum, met in zijn hand een prachtig boeketje en tranen in zijn ogen. We konden haast niet stoppen met knuffelen en kussen... en ook ik had het lastig om mijn ogen droog te houden.

Na een glaasje samen met de ouders op naar het stadhuis in een prachtige audi A6 met mijn dolgelukkige ventje achter het stuur.

Daar aangekomen moesten we nog een kwartiertje wachten want ze waren in vertraging. Toen de bruiloftsmars weerklonk, begon ik te snotteren... en da's niet meer gestopt tijdens de prachtige ceremonie. De emoties gierden door mijn lijf!

Nadien te voet naar de brunch. Lekker, prachtig buffet, gezellig...

Dan foto's gaan nemen in het Gravensteen. We hebben ons supergoed geamuseerd, maar het was wel vrij vermoeiend. Het resultaat is echter prachtig! Onze fotograaf verdient echt een pluim!

's Avonds lekker eten, superambiance tijdens het discobowlen en dan...

Mijn vader had een prachtige presentatie voorbereid, met filmpjes van toen we klein waren, en foto's én van de ceremonie die dag. Man, dat was onbeschrijfelijk! Supermooi, emotioneel, grappig, alles door elkaar.

De muziek liep verder en toen was het aan ons voor de openingsdans (we hadden speciaal lessen gevolgd)... Niemand bestond nog voor ons, we zagen alleen elkaar. Toen de dans voorbij was konden we elkaar niet meer loslaten. We kregen een daverend applaus en het dansfeest kon beginnen.

Goh, het is allemaal moeilijk te omschrijven, maar het was de mooiste dag van mijn leven en dat kan niemand mij ooit nog afnemen! We hebben alles heel bewust meegemaakt en nu leven we nog in een roes van gelukzaligheid.

Voor wie het allemaal nog voor de deur staat: ga ervoor en doe wat jullie graag willen, ook al zijn de anderen het er misschien niet mee eens! En vooral: geniet!

Groetjes,
mevrouw Moors

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 356

Elke
7-10-2006
 Meld misbruik4-9-2006 10:17:00

Wauw mevrouw Moors!
Wat een prachtig dag moet dat geweest zijn! Ik krijg er zelf al kippevel van!
Dikke proficiat en wij dromen ook van zo een perfecte dag!

Elke
07/10/06, nog 33 dagen te gaan!!!!

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-9-2006 12:18:29

Proficiat Lieve en echtgenoot :-)
Je man was wel supergelukkig om in zo'n knappe voiture te rijden zeker!!!

groetjes
Katrien
30/9/06

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-9-2006 12:18:31

Proficiat Lieve en echtgenoot :-)
Je man was wel supergelukkig om in zo'n knappe voiture te rijden zeker!!!

groetjes
Katrien
30/9/06

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 12:27:33

PROFICIAT ! ! Heel veel geluk samen en geniet van elkaar !

Als je ergens een foto hebt op internet mag je ons de link altijd laten weten...

Groetjes Karine
16-09-2006

lisette
6-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 14:23:20

Hallo Lieve,

Wat klinkt dat als een fantastische dag!!! Geweldig zeg!!!! Van harte hoor en ook voor je ventje natuurlijk!! Voor mij is het nog 2 dagen en dan de grote dag!!! En ze hebben voor woensdag schitterend weer opgegeven hier in Nederland, dus dat zit iig mee.... Ik begin nu toch al aardig zenuwachtig te worden. Je hoort hoe het geweest is, maar pas waarschijnlijk na de huwelijksreis, want we vertrekken 8 september naar Curacao!!!
Heerlijk!!!!

Liefs,

Lisette

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 17:09:33

Dag Lieve

Oh, ik zit hier ook al te snotteren! Zo'n mooi verslag, het klinkt een prachtige dag. Ben al benieuwd om de foto's te zien... Veel plezier op huwelijksreis!

Groetjes

Vicky
09.09.06

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 20:16:47

Hoi Lieve,

Eerst en vooral een hele dikke proficiat! Voor alle2 hé.
Het lijkt me een héle fijne dag geweest voor jullie: romantisch, lief, vol mooie momenten en liefde. En héél emotioneel. Zit bij het lezen van je verslag te mijmeren over mijn eigen dag en kan zomaar beginnen wenen. Dat gaat wat worden zeker. Anyway: veel geluk samen! xxx

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik5-9-2006 10:57:17

Hallo Mevr Moors,

Wat een mooi verslag !! Kippevel krijg ik er van.
Geniet er nog lekker van.

Groetjes Mevr van Gorp

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik5-9-2006 19:31:37

Ik heb er tranen van in mijn ogen zelf!!! Proficiat Lieve!
Ik ben blij dat het allemaal goed verlopen is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...