Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Buste voor trouwjurk

  18-8-2004 20:22:03
Wij zijn enkele weken geleden, op 24 juli, gehuwd. Het was echt een wondermooie dag!! Ik zou graag mijn trouwjurk een mooie plaats geven in onze living. Daarvoor ben ik op zoek naar een damesbuste om mijn trouwjurk op te zetten. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan kopen? Liefst omgeving Antwerpen. Alvast bedankt! Groetjes, Marjan

Marjan
24-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1007


cindy
24-7-2004
 Meld misbruik18-8-2004 21:06:44

Hey Marjan,

Sorry ik kan je vraag niet beantwoorden, maar ik wou gewoon zeggen dat wij ook getrouwd zijn op 24 juli.
Het was een fantastische en onvergetelijke dag. En de zon scheen volop de hele dag.

Groetjes, Cindy



elke
30-12-1899
 Meld misbruik19-8-2004 12:28:16

Dag Marjan,
Proficiat met jullie huwelijk, wij trouwen 4 september, nog even wachten dus.
Ben je al eens gaan kijken in de Kloosterstraat in Antwerpen? Daar zijn veel "antiekwinkeltjes" en ik heb die daar al zien staan.
Succes ermee!
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...