Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief gasten"boek"

  13-7-2012 18:35:50
Hoi, wij hadden geen traditioneel gastenboek, maar gastenkaartjes.

Ik had een doosje op 'n tafel staan met tekst bij dat ze op de kaartjes de wensen voor onze toekomst mochten schrijven. Ook op de tafels lagen die kaartjes met 'n tekstje en stylo's.
Er zijn heel veel kaartjes tussen het eten door geschreven, als men moest wachten vooraleer naar het buffet gegaan kon worden. Ook heel wat tijdens het feest zelf (dus zowel brave kaartjes als "zatte" lollige kaartjes).
De gasten hebben goed hun best gedaan, vooral waarschijnlijk omdat dit steeds onder hun neus lag.

Ik heb vaak zelf het gevoel dat, als je bij een feest buitengaat en je ziet dat boek liggen, dat je dan niet weet wat schrijven (of er staat al een rij van 5 man te wachten om te schrijven), dat ik denk, laat dan maar.
Dus dit was wel leuk hoor.

Misschien dat jullie hier ook iets mee zijn.
Succes nog!


Janine
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1437


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-7-2012 18:52:20




Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-7-2012 18:58:49

leuk idee!wij denken ook aan dit concept, via het feestviltje



Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik13-7-2012 19:48:07

Klinkt ontzettend leuk!

Hebben jullie die kaartjes en het doosje ook volgens een bepaald thema gedaan qua lay-out en kleur?

En hadden jullie de gasten wat inspiratie gegeven, want zoals je zelf al zegt, weet je vaak niet wat schrijven in zo'n gastenboek



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik13-7-2012 20:01:49

De kaartjes waren standaard witte stevige kaartjes (Ava) waar ik in de rechterbenedenhoek een hartje had uitgeponst.
De doosjes waren stiekem gewoon "frietbakjes" van Ava, met hartjes op gekleefd (dezelfde als uitgeponste bij de kaartjes, maar dan ook in 't rood).

De tekst bij de kleine kaartjes:
Laat of vroeg, kort of lang
Er zijn kaartjes genoeg, dus ga je gang!
Je kan ze kwijt aan de ingang in het lieveheersbeestjes-doosje
Zodat wij ze kunnen lezen over een poosje.

Groetjes!



lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik13-7-2012 22:40:56

Wij hebben een wensput, met wenskaarten waar ze dan een wens op moeten schrijven.

Is eigenlijk zelfde principe als janine, maar dan met een wensput.



Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik13-7-2012 23:26:18

Ontzettend bedankt voor de hele beschrijving Janine!
Dit is zeker een kanshebber voor op ons huwelijk.

Groetjes



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik14-7-2012 20:11:24

Leuk idee! Ga ik onthouden !



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik16-7-2012 14:12:08

Vergelijkbaar met wat wij hadden!
A4 verdeeld in 4 kaartjes, (A6 formaat dus), met op elk kaartje een vraag... per tafel had ik een party-box gemaakt met deze wenskaartjes met vragen op + enkele stiftjes + glow in the dark stokjes voor tijdens de openingsdans + richtlijnen omtrent onze fotobooth. geweldig grappige resultaten, en ook mooie en lieve.

kaartjes zelf gemaakt in publisher en afgedrukt op eigen printer en gesneden met eigen snijmachine. kostenbesparend werken :)

Nu ga ik in AVA fotobladeren gaan kopen om deze kaartjes mooi in te verzamelen !

Liefs.x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...