Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mechieko ;)

  13-7-2012 14:05:21
Hey allemaal,


wie doet een huwelijksreis richting mexico? Hebben jullie inentingen gehaald?
Hebben jullie nog veel geld meegenomen (dollars)?
Wij gaan nr Cancun, dus niet direct de stadscentra of de jungle ;)
We gaan in oktober.

Groetjes

Ruth

ruth
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 584


maika
3-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 14:30:53

Hey
Wij gaan naar Mexico in augustus.
We hebben al twee inentingen gehad en moeten normaal nog een derde krijgen maar die laatste is niet verplicht ofzo. ( misschien ook eens bij je huisarts informeren)

Voor geld moeten we nog even informeren.

Groetjes



Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik13-7-2012 16:00:44

Wij hebben een rondreis gedaan in Mexico als huwelijksreis. Wij hebben een 14 daagse rondreis gedaan in Mexico en daarna nog 5 dagen strandverlening in Cancun. Wij hebben gewoon onze tetanus laten vernieuwen (omdat het al 10 jaar geleden was). Anders niets speciaals. Wij hebben enkel euro's meegenomen. Je kan heel gemakkelijk wisselen én geld (Mexicaanse dollars) afhalen. Met Amerikaanse dollars ben je op zich niet veel, je zult ze nog moeten gaan wisselen in Mexicaanse.

Groetjes en veel plezier!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik13-7-2012 21:25:35

Wij zijn ook naar cancun geweest, nog maar 3 weekjes terug:). We hebben ons laten inenten voor hepatitis en tyfus. Het is niet verplicht, maar wel aan te raden volgens de dokter.



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik13-7-2012 21:27:14

Oh ja, en wij hadden amerikaanse dollars mee. Nadat deze op waren hebben we nog extra euro's omgewisseld via ons hotel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums