Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20 juli bruidjes

  13-7-2012 10:41:31
Hey iedereen,

nog een weekje en het is zo ver! das vlug gegaan zeg. Ben nog de laatste hand aan kleine dingen aan het leggen, wat toch wel nog stress met zich meebrengt.

Slaap met moeite nog door op vanalles liggen te denken...normaal zeker?
Morgen heb ik mijn vrijgezellen, hoop dat de vrienden het iets of wat deftig houden want het zijn "sjarels" zenne.

En de rest van de 20 juli bruidjes...alles klaar voor jullie grote dag?

groetjes
Sarah

Sarah
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1000


Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik13-7-2012 11:17:01

Hey,

Hier ook een 20 juli bruidje.
Tot hiertoe slaap ik nog perfect, maar af en toe wel met de nodige dromen.
Vrijgezellen heb ik vorig weekend al gehad en deze was super, ik kon hem mij niet beter voorgesteld hebben.

Voor de rest is praktisch alles inorde. Dit weekend leggen we overal de laatste hand aan en maandag hebben we onze schieting.

Groetjes x



sofie
21-7-2012
 Meld misbruik13-7-2012 13:35:46

hallo bruidjes

hier een 21 juli bruidje en moet zeggen dat ik blij ga zijn dat het eindelijk aan ons zal zijn. al dat plannen begint nu wel een beetje tegen te steken.
wij hebben zondag onze vrijgezellen.
het enige dat we nu nog kunnen doen is duimen voor goed weer volgend weekend.

vele groetjes Sofie xxx



Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik13-7-2012 14:26:44

Ik ga ook blij zijn als het volgende week is zenne, begint tegen te steken :) En ja goed weer....zolang het niet regent ben ik al blij!
Donderdag liefst ook geen regen want dan schieten we hier... maarja kunnen alleen maar blijven hopen hé veel kunnen we er niet aan veranderen



Sara
20-7-2012
 Meld misbruik13-7-2012 15:23:05

Hier ook een 20 juli bruidje!

Bij mij begint nu stilaan wel de stress! Elke nacht wel een nachtmerrie met de ergste scenario's voor de trouwdag :-) Misschien omdat ik het gevoel heb dat ik toch nog vanalles moet doen voor de Grote Dag... Hoe staan jullie ervoor? Alles al klaar? Of toch ook nog kleine dingen af te werken?

In ieder geval hoop ik dat het mooi weer is!!

Groetjes, Sara



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...