Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ideeën voor het aankleden van de zaal? Ons thema is "festival"

  13-7-2012 10:17:28
Heeft er iemand een idee hoe we de zaal kunnen aankleden. Ons thema is "festival" maar hebben een traditionele feestzaal...

Alle ideeën zijn welkom!!

Alvast vriendelijk bedankt.
Groetjes Nessie

Vanessa
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 895


Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 13:15:27

In de krant stond dat er begin augustus een hard rock café zal openen in Brussel daar kan je waarschijnlijk wel een aantal leuke dingen vinden maar supergoedkoop zullen ze niet zijn. Ter inspiratie kan het wel wonderen doen natuurlijk.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-7-2012 16:51:31

* Posters laten maken van een optreden met jullie als "band"
* Een handtekeningenhoekje inrichten waar zij hun "handtekening" en wensen voor jullie kunnen achterlaten in een gastenboek


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...