Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

U bent reeds 3 dagen gehuwd!

  4-9-2006 2:19:31
Dat staat er als ik nu hier kom kijken....wauw...kan het nog steeds niet geloven !
Ik kwam hier toen er nog bijna 300 dagen op de teller stonden...en nu is het al voorbij.
Het is een super dag geweest, echt waar, ik ben nog altijd aan het nagenieten.
We hebben alles goed gepland want echt alles is perfect gelopen.
Een sprookjes bruiloft vanaf het opstaan tot het slapen gaan !!
Super mooie foto's van mijn oom en nog even wachten op die van die fotograaf.
Snel zal ik een volledig verslag maken, ik vrees dat dat nogal lang gaat zijn dus hoop dat het op de zustersite past....
Maar zeker op onze site, ik zal een berichtje achter laten als ik het geplaatst heb.
Ben zo gelukkig voortaan Mevr. van Gorp te zijn !!!

Groetjes Mireille

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 883


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 8:45:27

Dag Mireille

Ik heb aan je gedacht vrijdag!!! Amai, je klinkt zo gelukkig! Ik ben heel blij voor je dat alles zo goed verlopen is, die herinneringen gaan eeuwig mee!

Geniet nog van de honeymoon en tot nadien op het forum, tegen dan is het bij mij ook allemaal gepasseerd...

Groejtes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 9:32:07

Hey Mireille,

ja, ik ben ook zover... Net als jij leef ik nog op wolkjes, de zevende hemel of nog hoger als het kon.

Een uitgebreid verslag volgt zeker nog!

Proficiat meisje, geniet er nog met volle teugen van, want het geeft zo'n apart gevoel... niet te omschrijven!

Groetjes,
Lieve
Reeds 3 dagen mevrouw MOORS



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 12:29:37

Proficiat en heel veel geluk samen !!

Tof dat alles zo vlot is gegaan en een sprookje was. Ik kijk al uit naar het verslagje en een foto!

Groetjes Karine
16-09-2006



lisette
6-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 14:26:53

Van harte proficiat Mireille!! Het klinkt allemaal fantastisch!!!
Hopelijk word het voor mij woensdag ook zo'n mooie dag en al gaan er dingetjes fout dan neem ik die voor lief. Maar zo onbezorgd als het bij jullie ging daar kan ik natuurlijk alleen maar van dromen. Geniet van jullie witte broodsweken!!!

Liefs,

Lisette


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...