Terug naar overzicht
Van m'n vriendin was dit op haar huwelijk een ring (de 2 uiteinden van de stola hingen ook aan elkaar (genaaid)) en ze kruisten dit dan op haar rug en haar armen door de "gaten". Man, dit is moeilijk uit te leggen...Ze maakten dus 'n 8 met die stola en haar armen gingen dan door beide "gaten" van die 8 het het gekruiste op de rug.Zie je dit wat voor je?
euhm nee haha..
Ik heb in mijn bruidswinkel zo een 'cirkelding' gepast :-)Dat is ook zo een stola maar in cilindervorm zeg maar...daar kan je uw armen gewoon inschuiven (als je ze achteruit steekt) en op uw schouders hangen, zonder knoop, zonder strik...en dat blijft hangen!Couture Ann in Aalst ;-) je kan er altijd terecht voor accessoires, maar best op voorhand eens bellen ;-)groetjes
@ Sandra, een tunnelstola :-)
je zou het eventueel afhankelijk van je kleed kunnen vasthangen met een mooie broche ofzo? Dat is net iets feestelijekr dan een knoop of strik vind ik dan
Ja Joyce - dat was het ;-) hihi!Maar ik neem er geen ;-) verstopt mijn kleed te fel vind ik...
ik volg dit mee :-), ook ik ga een stola dragen maar weet ook nog niet op welke manier........ Vind er ook niet echt afbeeldingen van
@ Raïssa: ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar kan het ook niet beter uitleggen
ik had een tunnelstola:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501662000096... na de kerk is die wel uitgegaan... maar voor in de kerk vond ik dat zeker wel gepast
Een mooie broche zou ik inderdaad ook wel leuk vinden...Nu er nog eentje vinden...heb helaas geen erfstukken van m'n oma ofzo, wel jammer..Zo'n tunnelstola lijkt ook wel handig, maar ja ik heb nu al die ene stola gekocht dus ga er mij maar bij houden e, 't ziet er wel praktisch uit!Ik zou er ook liever geen dragen hoor, maar ik heb nogal zware bovenarmen en tis duidelijk mooier met stola, dus ja...
Ik leg ham over mijn schouders en dan over mijn armen, en zo laat ik de uiteinden hangen, ik knoop die ook niet.
Haha, ik bedoelde dus ook zo'n tunnelstola ;-)
ge meent 't Raïssa... hihi...Toch SUPER bedankt voor je deskundige uitleg... hihi ;)
You're welcome!