Terug naar overzicht
Hey Melissa,Wij gaan 18 augustus naar daar rijden...maar daartegen ben je al getrouwd é!Wij dachten ook te bestellen, maar mijn kleinste bruidsmeisje is nogal tenger gebouwd...en we wisten niet goed welke maat best te bestellen...dus we rijden gewoon tot ginder :-).Hopen dat we wel iets vinden dan...want 7 september volgt er vrij kort op...groetjes!
Ja...we waren ook eerst van plan om tot ginder te rijden, maar het komt er alsmaar niet van...dus ik dacht iets te bestellen...maar ik twijfel nog...Mijn dochter is nogal een grote voor haar leeftijd, ze is net 6 en draagt kleertjes voor 8-9 jaar...dus ja...'t is een moeilijk geval!
Hoi Melissa,Met het bestellen bij Humpiedump heb ik geen ervaring, met kopen in de winkel zelf wel. Voor mijn tweeling( jongens) al een paar keer goed geslaagd voor een kostuum.Voor mijn huwelijk heb ik daar alles (op schoenen en ondergoed na ) voor mijn bruidsmeisjes gekocht. Heel tevreden, de maten komen wel overeen met de normale leeftijd van kinderen, dus als je dochter nogal groot is, is het beter om een grotere maat te bestellen . Heb hier wel vaker berichten gezien van bruidjes die daar wel besteld hebben en die waren ook atijd positief over de service.Misschien even bellen en advies vragen over het specifieke model dat je wilt bestellen?Groetjes,Romana
dankjewel voor de info Romana!!!Ik denk dat ik inderdaad best eerst eens bel :)
wij hebben er besteld en ze vraagt altijd om de confectie maat zelf erbij te zeggen zodat ze kan checken wat de beste maat is. Wij gaan morgen naar de kindjes om te kijken of het past of niet, maar ik vermoed van wel, enige waar ik schrik voor heb is de lengte
Je kan anders ook de dochter 'opmeten' en die maten doorgeven?Gelijk bij de echte grote madammen é ;-) die meten ze ook op...hihi!Succes in elk geval!
Wij hebben ook ter plaatse gekocht. Het zijn normale maten vind ik. Ik vond het een voordeel van naar daar te tijden omdat je dan alles kan zien en passen. Heel vriendelijke mensen. Op een uurtje waren we buiten. Alleen de schoenen voor mijn zoontje vallen groter uit dan de maten hier vond ik. Dus echt de moeite om te rijden, maak er gewoon een daguitstap van, in de straten erachter zijn nog leuke winkeltjes. Veel succes
Ook wij hebben bij hen besteld (via de website) en waren heel tevreden. De maten zijn niet speciaal groot of klein ; ze zijn echt de normale confectiematen voor kinderen. De bestelling komt mooi op tijd aan, de kleding is van goede kwaliteit en de website compleet beveiligd.