Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wensboom gastenboek

  12-7-2012 9:32:31
Hallokes
Ik ben nog op zoek naar een poster met wensboom op om als gastenboek te gebruiken.
Met nog maar 22 dagen te gaan begint het wel te dringen. Waar kan ik dit vinden binnen Belgie liefst want anders heb ik hem niet op tijd.

Groetjes Bettina

Bettina
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1145


Julie
22-9-2012
 Meld misbruik12-7-2012 10:10:16

http://idoityourself.com.au/shop/27-guest-book-alternatives als ik het goed begrijp, denk ik dat als je hier zo'n poster koopt, je eigenlijk de 'digitale versie' krijgt en dan zelf naar een kopiecenter/drukkerij moet gaan om het te laten printen.. dus dat zou nog wel lukken binnen de 3 weken, toch?

Groetjes!



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik12-7-2012 10:47:34

Hey Bettina,

Wij hebben de onze via www.etsy.com besteld in Amerika. Deze werd ons opgestuurd waardoor het langer duurde, maar ik ben er zeker van dat je hier ook wel mensen vindt die je de digitale versie versturen waarmee je dan inderdaad zelf naar een kopiecenter of drukkerij moet gaan!

Groetjes
Melissa



Bettina
4-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 8:13:52

ik vind de wensboom met vingerafdrukken wel mooi maar dat wordt mss zo'n geknoei met die inkt.
Ik zou een boom willen met al blaadjes op waar de gasten dan op kunnen schrijven.
Als iemand een site weet laat het me aub weten.
julie: als ik er geen vind ga ik voor die van jouw gaan met de vingerafdrukken, maar mijn mama was er niet voor te vinden met die inkt die dan op de mensen hun kleren kan komen.



Bettina
4-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 8:31:28

Julie : ik had niet goed gekeken, de wensboom stond er wel op met de blaadjes bedankt.
Nu heb ik nog nooit met "paypoll" gewerkt om te betalen. Dus dat moet ik nog uit zoeken. Bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...