Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Studio Happy Music

3-9-2006 12:49:00
RE: Partysound of Happy Music???
van: Nick 3/09/2006 10:27:41

Wij zijn vorige week op 25 augustus getrouwd en Dierk van Studio happy music heeft op ons feest gedraaid. Als je alle muziekstijlen wil horen moet je hem gewoon nemen. De dansvloer heeft niet leeg gestaan, schitterende act tijdens het opkomen van de bruidstaart en een mooie belichting. Iedereen was enthousiast over Dierk en ik zou het iedereen aanraden om Studio happy music te nemen als je van jullie dag een onvergetelijke dag willen maken!

dierk

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 326

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik4-9-2006 20:46:25

Dit bericht komt van Dierk van Happy Music. Ook al schrijft hij in de bovenhoek dat het van Nick komt!!

Beste Dierk,

Niet alle bruiden zitten er mee dat je reclame maakt op deze website. Als je goedkoop en goed bent, zal je veel mensen zoals ik er een plezier mee doen.

Maar stop alsjeblieft met reclame te maken alsof ben je net zelf getrouwd. Dat stoot mensen af echt waar!

Groetjes

dierk

Meld misbruik4-9-2006 21:39:48

Sadia,

Wij maken echt waar geen reclame, ik heb de muziek verzorgd op het huwelijk van Nick en Lindsay, deze mensen waren zodanig tevreden dat ze gewoon hier iets schreven over ons! Naar andere trouwkoppels toe, begrijp het aub! Enkele berichten verder hier op het forum had Nick dat geschreven, wij hadden gewoon kopie genomen en geplakt bovenaan op het forum, daarmee, echt niet gaan denken dat het van ons komt, trouwens volgende week zal je op onze site bij pagina referentie's de foto zien staan van Nick en Lindsay, Wij maken echt geen reclame, vele blije koppeltjes schrijven iets over ons, hoe ze het vonden met ons, meer niet! Ik hoop dat je ons begrijpt.wij staan op deze site met betalende reclame meer ook niet! groetjes, hopend op een antwoordje terug Sadia

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-9-2006 10:11:51

Dag Dierk,

Aangezien Nick het reeds geschreven had zie ik niet in waarom u er een kopie van maakt en hier plakt. Als het er reeds stond (met jullie naam duidelijk in de titel) dan vind ik deze herhaling overbodig en wel degelijk een vorm van reclame.
Ook al adverteren jullie op deze site, dan nog vind ik dat je niet te pas en te onpas op het forum reclame voor jezelf moet maken.
Het valt nu al op dat jullie aan de koppels waar jullie gedraaid hebben vragen om hier op het forum reclame voor jullie te maken. Maar dat is natuurlijk hun goed recht en dat kan ik niemand kwalijk nemen.
Bij sommige mensen bekom je hiermee echter een averechts effect en schrik je hen af.

Groetjes, Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-9-2006 10:48:09

Dierk,

inderdaad, dit gaat toch te ver. Het was nergens voor nodig dit bericht te kopiëren en opnieuw te plakken hoger in het forum. Als je dat doet als reactie op een vraag, kan ik er nog inkomen, maar niet zomaar in het wilde weg.

Mensen die info willen over DJ's zullen het vorige bericht zeker gaan zoeken en dan de eerlijke reacties van anderen zeker lezen.

Dit is dus het opdringerige gedoe waar ik het over had een paar berichten geleden.

Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...