Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij verkopen

  11-7-2012 9:46:48
Dag bruidjes!

Ik heb hier nog een prachtig suitekleedje staan ten tijde van onze verlovingsshoot.... ondertussen 2 jaar geleden dus! En die hangt daar maar in de kast ...

Ik vind dat persoonlijk heel spijtig ... Ik zou er zo graag iemand anders plezier mee doen.

Hij heeft toch € 230 gekost.

Ik zou zo blij zijn met € 125 of een degelijk bod.

Kan ik iemand van jullie hiermee een pleziertje doen?

Of misschien kennen jullie een winkel die hem zou opkopen voor dan verder verhuur of verkoop ? Regio West-Vlaanderen , Oost-Vlaanderen of Brussel :)

Hierbij de 'advertentie'...
http://nl.kapaza.be/vi/65243914.htm?ca=2_s

De tweede foto is de uiteindelijke kleur ..Mijn camera maakt dat rood niet echt tot zijn recht komt :)

Groetjes!

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1766

Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...