Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog exact 1 maand!

  11-7-2012 9:43:06
Hey,

hier vandaag exact nog 1 maand te gaan.
En er lijkt nog zoveel te doen. Veel kleine dingen.
Afgelopen maandag samengezeten met een vriend (amateurfotograaf) de de foto's zal nemen op onze grote dag.
Toen kwam voor de eerste keer de stress opsteken.
Toen pas begon het precies allemaal door te dringen.
Bij de vragen, om hoe laat moeten we bij jullie zijn.
Hoe laat vertrekken we naar het gemeentehuis, hoeveel tijd hebben we op de fotoshoot.
Ik heb daar wel allemaal ongeveer een tijd op geplakt, maar exact weet ik dat natuurlijk ook niet.
Alles hangt af van hoelang het in het gemeentehuis duurt enzo.

Ook de bevestigingen beginnen me stilaan stress te bezorgen.
Zondag is de deadline, en heb nog maar van 65 mensen iets gehoord van de 130 genodigden.
Hopelijk schieten ze deze week nog wakker, of er staan mij zelf nog heel veel telefoontjes te doen.

En dan de vrijgezellen, op 28 juli is het zo ver. Tevens ook de eerste dag van mijn verlof.
Had deze week al gedroomd dat ik daar alleen ging staan met mijn beste vriendin, mama, schoonmama en 2 schoonzussen.
Maar ondertussen zijn we al met 13, mijn beste vriendin organiseerd alles. Ik hoop dat ze nog wat hulp krijgt van anderen.
Het enige dat ik weet van de dag is dat we starten in het park.
Dat had ik zelf gevraagd. Daar doen we een kleine picknick met hapjes en drankjes.
Zo kan iedereen elkaar al wat leren kennen.

En nu verder aftellen...

Groetjes Kelly

Kelly
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1077


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-7-2012 12:24:43

Spannend! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Veel plezier met je vrijgezellen!!



Leen
11-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 12:45:04

Hoi,

Voor ons is het vandaag ook nog exact een maand.
Het wordt wel spannend vind ik.
En er lijkt inderdaad nog zoveel te doen. Het meeste zijn wel kleine dingen, maar ik wil toch dat ook dat allemaal in orde is.
Bij ons lopen de bevestigingen ook niet zo vlot. Ik wacht nog op 90 antwoorden van de ongeveer 200 genodigden.
Ik weet dat mijn vrijgezelle 4 augustus is, maar verder weet ik helemaal van niets. Dat vind ik ook wel spannend.
Groetjes,
Leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...