Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat geven jullie aan de ouders en schoonouders tijdens het avonddienst?

  11-7-2012 8:29:35
Wat geven jullie aan je ouders en schoonouders en eventueel grootouders? Ik dacht aan bloemen voor de ouders, maar ik weet niet voor de grootouders of daar ook iets aan gegeven word, Nadien krijgen de ouders ook nog een mini exemplaar van het trouwalbum en een fotokader van ons huwelijk maar dat is pas veel later. Graag wat tips

Annelies
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1163


Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 9:38:31

Hallo,

wij bedanken onze ouders tijdens de misviering. Zij krijgen van ons een digitaal fotokader. De fotograaf zal dan onze foto's op het sd-kaartje zetten die ze dan in hun kader kunnen steken.
Grootouders hebben wij niets voor.

Groetjes,
Sandra



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...