Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een belangrijke tip

  10-7-2012 15:57:46
al 66 dagen zeer gelukkig getrouwd!! was echt een perfecte dag!!!

toch blijft er ons 1 ding nazinderen.
's morgens had onze buurjongen een tekening aan de deur gehangen en ik wou er nog een foto van nemen. heb dit gedaan met mijn eigen fototoestel maar toen was plots michele er die mij kwam opmaken. fototoestel is in de living beland op mijn vraag op tafel. daarna waren er mensen in onze living gekomen en heb er die dag ook niet meer aan gedacht. maar ons fototoestel is dus echt weg! voor we op reis vertrokken hadden we alle kasten paar keer binnenste buiten gekeerd ... nergens! er zijn bij ons thuis enkel beste vrienden en familie geweest ...

tip : laat geen waardevolle spullen bloot liggen ook al denk je dat je iedereen kan vertrouwen!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1723


Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik10-7-2012 16:06:31

Ooooh Dorien, Ons is exact hetzelfde overkomen, maar dan met een enveloppe met geld erin :(. Nochtans zijn er maar 30 personen thuis geweest, en dat waren allemaal goede vrienden en familieleden. Ook wij hebben al elke schuif binnenstebuiten gekeerd, maar niks gevonden. Bijna angstaanjagend he? Lieve groetjes, Katrien



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 16:09:55

Eigenlijk is dat best erg, dat we echt niemand maar ook niemand kunnen vertrouwen. Hoeveel gevulde enveloppen zijn er al niet 'kwijtgeraakt' op een trouw of hoeveel keer is een bruidskoppel iets 'verloren'? Alles goed bijhouden is de boodschap, dankjewel voor het eens extra te benadrukken want veel te veel mensen zijn zich er op zo'n liefdevolle dag niet van bewust. Groetjes.



dany
16-6-2012
 Meld misbruik10-7-2012 17:00:07

Dat is echt smerig.Zoiets doe je toch niet.



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik10-7-2012 19:11:11

dit is gewoonweg schandalig. als je nog niet eens je beste vrienden of familie kunt vertrouwen. hopelijk komt hij toch nog op de een of andere manier uit.



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik11-7-2012 11:10:00

Vind ik eerlijk gezegd ook schandalig...dit betekent dat mensen naar 'n huwelijk komen met het idee de zakkenroller uit te hangen. Echt erg, maar goed houden we dus zeker in het achterhoofd.



Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik13-7-2012 7:41:39

wij waren bij mijn schoonbroer voor foto's te nemen en hebben ons fototoestel ook laten liggen in een zaaltje apart in de feestzaal waar het koppel alles mocht leggen.. en hij is ook weg !! Ik vond dit ook erg omdat je de intieme familie foto's van de dag er boven op kwijt bent!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-7-2012 10:55:20

mja blijkbaar gebeurt het wel meer eh! wij hebben wel het geluk dat we de foto van de tekening van de buurjongen ook te zien kregen bij foto's van de fotograaf... dat deed mij toch al een klein pleziertje omdat ik het zo leuk van hem vond gedaan!

mja :s blijft smerig! en nog steeds niet gevonden hier...


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...