Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele cadeautjes en bedankingen

  2-9-2006 11:35:12
Hela bruidjes,

Ik ben op zoek naar originele cadeautjes om aan de kindjes te geven die ons een bloemetje schenken bij het buitenkomen van de kerk en naar een originele bedanking voor de gasten van het avondfeest.
Hebben jullie misschien leuke ideetjes?
Alvast bedankt

groetjes els

els
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1292


davine
31-3-2006
 Meld misbruik2-9-2006 12:06:32

Voor de kindjes hadden we kleurpotloden voorzien. Mijn vriendin die vorig jaar is gehuwd gaf aan de gasen van het avondfeest een bloempotje met geluksklaver die je zelf nog moest planten.

groetjes
Davine



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 9:37:56

Hey,

wij hebben vrijdag per koppel een Win For Life als bedanking gegeven. We hadden kaartjes gemaakt met daarop een fotootje van ons en achteraan: 'Wij wonnen vandaag onze "Win For Life". Nu jullie nog! Bedankt voor jullie aanwezigheid en lieve attenties - 01 september 2006'.

We hebben veel toffe reacties gekregen en mensen die iets gewonnen hebben waren extra blij natuurlijk. Hier wordt zeker nog over gepraat nadien.

Groetjes,
Lieve



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik4-9-2006 16:26:00

Hoi,
Op www.trouwkaarten.nu kan je toffe bedankingen vinden, wij gaan voor de gasten de badeendjes geven als bruid en bruidegom.
Let op! het is wel degelijk www.trouwkaarten.nu en niet .nl
groetjes



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-9-2006 11:45:16

Hey,

Op 'geluk.com' kan je ook toffe bedankingen vinden.

Groetjes, Sissi



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik8-9-2006 13:19:54

Hey,

Wij geven voor de kindjes aan de kerk een potlood met boven aan zo een beestje en gaan daaran nog zelf een zakje snoep hangen. De potloden heb ik besteld bij: http://www.confetti-kado.nl/

En voor op het feest:
De vrouwen: een peper en zoutstel in de vorm van yin-yang. Yin-yang staat ook op onze uitnodigen. Dus wij wouden in het thema blijven. En deze zijn gekocht bij: http://www.dantasimport.nl/

En voor de mannen heb ik dan een set voorzien van potlood en pen in een doosje waar ik een yin-yang hebben laten op drukken: www.multigift.be .

En laat ons hopen dat je leuke cadeau'tjes gaat vinden. Bij ons was het toch wel een hele zoektocht.

Groetjes,
Christine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...