Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 juni 2012 - onze fantastisch mooie trouwdag!

  8-7-2012 21:23:20

Ondertussen is het ook mijn beurt voor een verslagje van een fantastische dag.
Heb het zo kort mogelijk gehouden maar wil zoveel vertellen... ;)

Rond kwart voor 7 opgestaan en vlug gewassen. De stress van de dagen ervoor was compleet verdwenen, ik was de rust zelve, zalig gewoon!
Iets na 7 was de kapper er al. Mijn haar werd helemaal onder handen genomen met de krultang.
Daarna was het eerst snel Ken zijn beurt om zijn haar in vorm te laten leggen, en dan mocht ik terug gaan zitten
om het verder op te steken.
Ook Laura was ondertussen aangekomen om de make-up te doen van mij, mijn mama en mijn zus/getuige.
Iedereen zag er piekfijn uit, ondetussen hoorde ik ook beneden iedereen toekomen.
Toen mijn ventje rond 9u30 eindelijk thuiskwam van bij de bloemiste kon hij zijn kostuum aandoen en ik mijn kleed. (elk in aparte kamer)
En toen was het moment aangekomen.
Ik mocht eindelijk naar beneden rond 9u45 waar iedereen stond te wachten. En vanvoor mijn ventje uiteraard.
Wat zag hij er fantastisch uit, en mijn boeketje was mooier dan ik ooit had durven dromen.
Ook de mama's, papa's, getuigen en aanhangsels waren allemaal prachtig uitgedost.

Dan was het tijd om naar het gemeentehuis te rijden.
Een eerste test om te zien of het lukte om in ons geitje (2cv) te geraken met mijn kleed lukte redelijk snel.
Aan het gemeentehuis stonden onze bruidskindjes ons al op te wachten samen met wat dichte familie en goede vrienden.
De burgemeester praatte het huwelijk aan elkaar met de nodige humor en na 30min stonden we alweer buiten.
Officieel man en vrouw!

Op naar de volgende locatie: het terras van mijn ouders thuis voor een broodjeslunch met de suite, fotografen, cameramannen, ...
Na enkele snelle happen samen met de fotografen en 1 cameraman vertrokken naar het park vlak bij mijn ouders (Roosendael te Walem/Sint-Katelijne-Waver)
De rest van de suite kon nog op zijn gemakje blijven zitten, iets eten, iets drinken, ...

Na de fotosessie was het tijd om naar de kerk te rijden. Om half drie hadden we afgesproken aan een kasteeltje vlakbij de kerk.
Zo konden we net om 15u aan de kerk zijn, en hadden we nog heel even tijd om wat foto's met de bruiskindjes te maken.
En dan was het 15u. Er stond nog wat volk buiten maar die werden snel naar binnen geleid.
De intrede was prachtig. Mooie muziek, véééél volk, totaal niet verwacht.
De pastoor bracht ook af en toe wat humor in de mis wat het allemaal een heel pak luchtiger maakte.
Na de mis was er nog een verrassing van onze Rode Kruis-vrienden.
ipv in onze geit mochten we in de aankomende ambulance stappen. Binnenin was alles afgedekt met witte doeken,
en mochten we geld zoeken dat overal opgehangen was, samen met enkele foto's (we leerden elkaar kennen bij het Rode Kruis)
Aangekomen aan de feestzaal kon de receptie meteen beginnen.
De mensen van de feestzaal hadden last-minute besloten de locatie vd receptie te veranderen naar een kleine zaal aan de kant van de grote vijver
waar alle schuiframen helemaal openstonden, alsof je ergens in het zuiden van Frankrijk stond, zalig gewoon!
Ook het eten was fantastisch, hoewel ik zelf niet veel gegeten heb. Gedanst heb ik dan weer wel veel gedaan.
Na onze openingsdans (Metallica - Nothing else matters) heeft er altijd volk op de dansvloer gestaan hoewel het gigantisch warm was in de feestzaal.
Rond half vier hebben we dan onze openingsdans opnieuw gedaan en tegen 4u waren we in het hotel. De ochtend erop hebben we nog gezellig samen gebruncht in het hotel en nagepraat over ons dagje.

Het was een prachtige dag om nooit meer te vergeten. Foto's volgen snel.

Dank aan:
Hairdesign Infinity, voor het prachtige kapsel
LauraColor, hier wel bekend op het forum, voor de super mooie make-up
Vina & Jeroen, onze 2 fotografen
Hedwig, Johan en Willy, de 3 cameramannen van de amateursfilmclub waar mijn vader ook lid van is
Ann Lamon, mijn nichtje, die voor onze bruidstaart en cupcakes gezorgd heeft.
Sara, Barbara en Maarten voor het verzorgen van de muziek tijdens de misviering.
De buren hier in de Werfheide, voor het versieren van ons huisje en de voortuin!
DJ Benny van DJ Bartje's team, de dansvloer is nooit leeg geweest!
Haute Couture Jetty voor het prachtige kleed, ik voelde me echt als een prinses
Micheline, onze bloemiste
LocaDream, het 2CV verhuurbedrijf


Emy
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1683


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 21:29:30

Leuk verslagje!!
Dikke proficiat alvast en ik kijk al uit naar een foto :-)!

groetjes!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 21:42:40

Ik volg Sandra - laat die foto's maar vlug komen! :-) Bedankt voor je verslagje, geniet nog heel veel na! X



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 12:37:07

Mooi verslagje! Dikke proficiat!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik9-7-2012 17:18:18

Proficiat!!
Ik heb ook Laura geboekt voor de make-up. Dus laat de foto's maar komen, ben benieuwd

Groetjes




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-7-2012 19:52:49

proficiat Emy- benieuwd naar fotootjes!



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik12-7-2012 22:50:05

foto's staan erop
voor zij die nog live-muziek zoeken voor tijdens de misviering, stuur maar een privébericthje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info