Terug naar overzicht
Hoi ChantalIk kan dat ook onmogelijk doen, maar ik denk eraan om bruidssuiker in een mooie pot ofzo te doen en dit in de leraarskamers te zetten... Ik sta namelijk op 2 scholen om les te geven. Weinig origineel, maar heb nog niets beters gevonden...Veel succes en laat eens weten wat je gaat doen?GroetjesVeroniek20 07 2007
hey Chantal, Bij mij ook t zelfde probleem en ik denk dat ik pizza's (van bij Bruno) ga bestellen. Daar hebben ze zo van die heeeele grote en niet zooo duur. Eerst wou ik een fritkraam laten komen maar da gaat moeilijk gaan want ze hebben daar allemaal andere tijden om te pauzeren)Ik weet t nog niet, maar bij gebrek aan andere ideeen zal t dit worden. Ik ga t hier zeker int oog houden!! groetjes, Els
helloik werk op een school waar heel veel volk werkt en werk voornamelijk binnen een bepaald team, die heb ik voor het dansfeest van de dag zelf gevraagd, de rest op een receptie op school de week na de trouw, ander kon ik op 500 man rekenen....groetjesNes
Inderdaad, Vanessa (Nes) werken op dezelfde school en omdat we zo dicht op elkaar trouwen (we zijn nu 2 weken getrouwd) hebben we besloten om samen een receptie te geven op school voor alle collega's. Alleen die met wie ik het nauwst samenwerk werden voor receptie/avondfeest gevraagd...Veel succes!
hey iedereen bedankt voor de leuke reacties ikzelf had gedacht om een snoeptaart of dergelijke in de eetzaal te zetten . Kwestie van het niet te groots te maken en het budget wat binnen perken te houden .GROETJES
Hey,Ik nodig mijn collega's niet uit voor het hele avondfeest; enkel voor het dansfeest. Wij werken in een heel fijn team, en ik wil mijn collega's er dus absoluut bijhebben de dag zelf.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey,Ik nog mijn collega's niet uit voor het hele avondfeest; enkel voor het dansfeest. Ik werk in een heel fijn team en wil mijn collega's er dus absoluut bijhebben!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Ik nodig al mijn collega's (10) met hun partner uit voor het avondfeest. Heb er wel lang over moeten nadenken maar ben nu heel blij met deze beslissing.
ikzelf werk in een rusthuis en nodig mijn collega's met hun partner uit (16 samen ) maar ik werk ook samen met de andere diensten en dat zijn er samen teveel om te vragen . Voor deze mensen wil ik ook een kleinigheidje doen . Grts Chantal
Hey Chantal, Ik werk i e instelling voor minderjarigen en kamp met hetzelfde probleem. ik heb al besloten enkel mijn directe collega's en baas uit te nodigen voor het avondfeest. Omdat de jongeren ook graag waren gekomen naar het feest en dit niet mogelijk is, hebben we besloten om op mijn werk een (kinder)feestje te geven met kinderchampagne en chips en zo meer (oesters lusten ze toch niet :-)).Op die manier hebben ook onrechtstreekse collega's (zoals poetsploeg, keuken secr. etc) de mogelijkheid mee te vieren. Je baas moet wel akkoord gaan natuurlijk...
Ik werk in een instelling waar 300 man werkt. Ik werk daar oondertussen 6 jaar en heb al op 10 leefgroepen gestaan, dus ken veel mensen goed. Ik nodig deze niet allemaal uit. Alleen het team waar ik nu sta.(met partner erbij 20man!) een aantal anderen op de receptie. Je moet kiezen en je zal altijd op anderen hun tenen trappen, of er zullen er altijd zijn die teleurgesteld zijn dat je ze niet gevraagd hebt.Een tip: Als je twijfelt over iemand, stel je dan de vraag of je zelf verwonderd zou zijn als je op hun feest niet uitgenodigd zou worden.Groetjes Carry
Hey ChantalIk werk op een bedrijf met arbeiders en bedienden. De bedienden mogen naar het avondfeest komen (met partner is dit ongeveer 25). Voor de arbeiders had ik gedacht om een traktatie of zo te doen.Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed.GroetjesRebecca11.08.07