Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk kan ik mij op de trouw storten!

  5-7-2012 22:31:15
Hey meiden en mannen ;),

Ik wou even mijn vreugde met jullie delen! Eindelijk is mijn doctoraat ingediend, wat een opluchting! Na 6 maanden zwoegen en zweten, avond- en weekendwerk, kan ik nu eindelijk het onderzoek eventjes opzij zetten en volop genieten van de voorbereidingen op de trouw. Met nog maar 29 dagen op de teller, heb ik nog heel wat dingen te doen, maar ik kijk er echt naaruit!
Het geeft een enorme voldoening om te zien dat al dat werk niet voor niets geweest is en dat ik nu zorgeloos van de trouw kan genieten (ik moet wel nog een verdediging doen in oktober, maar dat is voorlopig nog ver weg ;)!)

Groetjes,
Ellen

Ellen
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 980


Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 23:18:16

Dikke proficiat Ellen! Ik kan me voorstellen wat een werk en wat een opluchting het moet geweest zijn - mijn verloofde is nu wel al een tijdje geprOmoveerd, gelukkig, want samenleven met een doctorandus is toch niet alles :-) Geniet er nog van, van de laatste 29 dagen!



Jessica

 Meld misbruik5-7-2012 23:29:17

Dikke proficiat Ellen. En geniet van elk moment van de voorbereidingen en natuurlijk je grote dag zelf!

Groetjes
Jessica
GlitGlam



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik6-7-2012 8:10:30

Wauw Ellen proficiat dat je al zo ver bent! Geniet nog van de laatste voorbereidingen van je huwelijk. Ik heb net één jaar van mijn promotie/doctoraat afgelegd, en iedereen waarschuwt mij zo voor de 'hel van het vierde jaar' :p.
Maar eigenlijk mag jij dus 2 keer een jurkje zoeken, 2 keer je mooi maken, en heb je kort op elkaar 2 dagen die helemaal om jou draaien (allé 1 dag ook om jouw partner).
Wij trouwen trouwens één dagje eerder dan jullie :)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-7-2012 8:54:25

Veel succes met de laatste voorbereidingen! Geniet van elk moment!



Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik6-7-2012 8:56:14

Wauw! Proficiat!
Ik zit nog maar in het eerste jaar van mijn doctoraat maar het is ook al zwoegen, dus ik kan heel goed begrijpen dat je nu zo opgelucht bent! Inderdaad volop genieten nu!

Groetjes



Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik6-7-2012 11:52:58

ja, inderdaad, het laatste jaar is een beetje een hel. Ik dacht altijd 'ik ga dat goed plannen, dan zal dat wel geen hel worden', maar dat is buiten de promotors geregeld die op het laatste moment toch nog met iets nieuws komen. Och ja, ik denk dat die laatste dagen altijd stressy zijn, ook omdat je het allemaal zo perfect mogelijk wil hebben. Ik ben blij dat ik daar nu toch al vanaf ben.

Groetjes!
Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...