Terug naar overzicht
Lukt me niet... Instellingen op iedereen gezet?
Mooie foto's, jullie zagen er prachtig uit, schattige bruidskindjes ook, nog een dikke proficiat!!!
Heel mooie foto's! Je jurk stond je prachtig...een heel dikke proficiat! Groetjes.
Proficiat Kim!!Hele mooie foto's,hele mooie jurk en bruidsboeket!!Proficiat en veel geluk in de toekomst!GroetjesNancy
Jullie zagen er echt mooi uit! Prachtig kleedje! Een dikke proficiat. Geniet nog maar lang na en veel geluk in de toekomst!!
Jullie zagen er stralend uit, dikke proficiat!
Leuke foto's. Jullie waren allebei heel mooi. Schattige bruidskindjes! En toffe auto.Proficiat en veel geluk samen!
Oh, wat een mooie jurk! Ladybird?Je kapsel was ook prachtig en het meisje van de suite met het blauwe kleedje haar kapsel ook trouwens!Mooie foto's van een prachtig bruidspaar!!En wat een mooi kevertje!! Me like :-)!Veel geluk in de toekomst!groetjes
Proficiat! Jullie hadden blijkbaar een heel mooie dag! En een prachtig kleedje! Heb hetzelfde gekozen ;-) Alleen het borduurwerk nog wat verder naar beneden laten doorlopen. Geniet van jullie toekomst samen!Groetjes
Hele leuke foto's! Had dat kleedje ook op 't oog ;-) dus vind ik het sowieso heel mooi. Dikke proficiat en veel geluk in jullie huwelijksleven!