Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag 30/06

  5-7-2012 16:35:49
De teller staat al op +5, 5 dagen dus lekker getrouwd.
Wat'n dag.. 't gaat allemaal zo snel, dat is echt geen cliche.

Kort verslag van onze stralend zonnige dag:
om half 7 opgestaan, douchke gepakt en naar mijn ouders thuis vertrokken. Daar was de kapster al.
Zij is bijna 2u met mijn haar beziggeweest. Mijn vriendin deed make-up en had intussentijd mijn mama al gedaan.
Om iets over half 10 klaar met de voorbereidingen, dus m'n kleed aangedaan met behulp van ons mama om te wachten tot "mijn man" kwam. Toen kwamen de eerste kriebels! Voordien echt geen last van gehad.
Om 10u was hij er (onder luid oehh en aaah en mooi) hebben we even staan babbelen. Daarna zijn we direct vertrokken voor onze shoot in Postel (Mol). Heel leuk om te doen, vooral omdat er toen al volop zon was. Niet zo leuk voor fotografe Nicky Jacobs, maar leuker voor ons.
Om half 12 waren we terug bij ons thuis, waarna we met de familie foto's namen, een hapje aten en een glaasje cava dronken. Omstreeks half 1 terug in ons vervoer: suite in huifkar met tractor, wij werden door een kameraad in Mercedes voorgereden naar gemeentehuis. Wat wel leuk was, was dat er een vriendin naast het parcours stond (toevallig) en daar dus ook foto's van heeft kunnen maken.
Grappig dat toen we aankwamen bij het gemeentehuis er een fanfare stond te wachten. Die waren er niet voor ons maar voor een andere ceremonie, maar 't was wel leuk!
Na een korte en ontspannen dienst in het gemeentehuis waren we echt man en vrouw. Nog een paar foto's op het balkon en hup, weer doorrijden naar de kerk.
Daar stond al heel wat volk te wachten! Echt mooi om te zien.
Met het binnengaan aan de arm van mijn papa kwamen de eerste traantjes, gewoon door het zien van al het volk in de kleine kerk, en het zingen van het liedje bij binnenkomst door Maarten Cox. Echt super!
We hadden een persoonlijke mis, met eigen gevonden teksten, liedjes,... Deze was echt geslaagd.
Bij het buitenkomen een paar kilo rijst moeten inkasseren, maar dat was gauw vergeten. We deelden snoepzakjes uit aan de kindjes en de zon bleef en bleef maar schijnen!

Daarna doorgereden naar onze zaal (Den Dries in Retie) want om 16u begon receptie al. Dan hadden we even tijd om nog wat klaar te zetten en dergelijke.
Jammer dat ik mijn schoenen niet genoeg had ingelopen, want ik had al snel blaren op mijn kleine tenen staan. Dus maar gauw de (rode) schoenen (onder m'n wit kleed, was wel verrassend natuurlijk) uitgedaan en op blote voeten of met m'n ballerina's rondgelopen.
Ook de receptie was erg aangenaam: leuk dat minder goede vrienden en kennissen toch ook even goeiendag konden komen zeggen.

Om 19u stroomde het volk binnen voor het avondfeest, verzorgd door Pasko te Dessel. Super ontvangst, bijna iedereen was mooi op tijd. We hadden gewoon naamkaartjes (bv. Familie Huijbregts, collega's Janine) op tafel gezet, zodat iedereen direct zijn plaats kon zoeken. Dan kon de foyer (waar receptie was) ook al direct opgeruimd worden.
Rond 20u kwamen wij binnen op aangepaste muziek en kon het eten beginnen, na een korte speech.
We hadden soep aan tafel en verder buffet. Bij het dessertenbuffet het nodige vuurwerk en aangepaste muziek. Heel leuk was dat mijn Nederlandse familie dit allemaal niet zo kende en hun ogen dus rijkelijk de kost gaven.
Rond 23.30u mochten we aan onze openingsdans beginnen (na de sketches en het eten), onder begeleiding van vuurwerkstokjes: een leuk effect, omdat aan de ene kant van de zaal werd begonnen met vuurwerk, daarna aan de andere kant werd verdergedaan. Ons liedje was Everything van Michael Buble.
Daarna kon het dansfeest tot in de vroege uurtjes van start gaan.
We lagen omstreeks 6u in ons bed: een lange, vermoeiende dag, maar ooh zo speciaal!



Janine
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1817


Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik5-7-2012 17:01:28

Proficiat!
Leuk verslagje om te lezen, want onze dag ziet er van indeling ongeveer hetzelfde uit. Een opluchting dat dat dus wel doenbaar is op één dag :-) Ik zorg alvast dat mijn schoenen goed ingelopen zijn ;-) Geniet van het 'man en vrouw'-zijn!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 18:17:37

Heel leuk verslagje!!
Jammer van de pijntjes aan je voetjes, maar dat heb je dus goed opgelost ;-)!
Ik heb ook al ballerina's gekocht voor 's avonds :-)!
Geniet nog maar lang na en veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-7-2012 18:58:56

Proficiat - fijn dat je zo genoten hebt van jullie dagje!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-7-2012 19:53:43

Klinkt super he! Een dikke proficiat! Veel geluk samen!!



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik5-7-2012 20:04:46

@ Charlotte
Het is zeker doenbaar, als je maar een beetje een ruim tijdschema probeert te hanteren. Als koppel is het soms wat overdonderend, maar dat is eigenlijk de hele dag zo. Wij zijn al de hele afgelopen week aan het "napraten" over wie en wat en onze impressies.
De dag vliegt echt, maar je pikt toch zoveel mee.

Ben nu wel benieuwd naar de foto's.
Probeer zeker ook aan familieleden of vriendinnen te vragen om een camera mee te nemen, zodat je ook van later op de avond nog foto's hebt of van onverwachte momentjes (zoals 's morgens bij klaarmaken bv). Altijd leuk.

Succes nog!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-7-2012 7:50:37

Heerlijk toch om zo'n fijne verslagjes te lezen. En goede tips zoals reserveschoenen en extra fotocamera's vragen zijn altijd meegenomen :-)
Proficiat met jullie mooie dag en nog veel succes samen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info