Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 dagen, 11uur en 47min ... Stress!

  4-7-2012 12:23:45
Hey iedereen

Pff nog maar 8d, 11u en 47min...Begint serieus te korten he, ik kijk er zo naar uit!
Maar zal tegelijkertijd ook heel blij zijn dat het achter de rug is want ik voel me verschrikkelijk.
Door omstandigheden moesten vele voorbereidingen helemaal op het laatste gebeuren en mijn lichaam
is zeg maar op het einde, ik slaap al een 4tal dagen niet en als ik in slaap val schiet ik na een uurtje of 2 in paniek
wakker, gewoon door de zenuwen. Ik ben hele dagen misselijk en vermoeid,... Pff t mag gaan stoppen nu :'(
En nee ik ben niet zwanger, ik neem de pil en heb gewoon mijn regels xD
Nog ff op de tandjes bijten dus....

Gisteren wel mijn kleed gaan halen en dit fleurde me helemaal op!
Het was echt prachtig. Toen ik het was gaan kiezen (Jagre Outlet) vond ik het al erg mooi staan,
maar het was helemaal vanboven aan de sluiting zeker 10cm te klein :'(
Maar de mevrouw van de winkel zei meteen dat ze hier wel iets kon op vinden en vroeg of ik een corsetsluiting
mooi vond, aangezien ik dit prachtig vind zei ik natuurlijk meteen ja en een maand later (gisteren dus) mochten
we terug langs gaan. Ik kwam binnen en moest nog even wachten, het was druk, en ze ging het kleed halen,
ze haalde het meteen uit het plastic en mocht het meteen passen dus had de sluiting nog niet gezien, maar eens het aan te hebben en gesloten te zijn natuurlijk direct in de spiegel gaan kijken....Prachtig!
En die corsetsluiting :O Er zijn niet veel mensen die zomaar 15 cm extra stof en een corset in een bruidsjurk kunnen plaatsten he :O Het is prachtig ^^

Ik wou eerst een typische sisi-jurk, groot en bol :D
Maar mijn vriend is hier niet voor en we hebben toen gekozen voor een 'zomerse' sfeer op ons huwelijk dus ben ik voor lichtere kleedjes gegaan. Het is nu een lang toga-achtig kleed geworden met een riempje opgenaaid onder de buste.... Sincerity plus 4515, die zonder mouwtjes :D

Vanaf nu zal het pas echt druk worden pff :

* Woensdag (vandaag) : eindelijk is rust
* Donderdag : Voorschot taart gaan betalen en bespreken, naar audities belgiums got talent
* Vrijdag : Vrijgezellenavond
* Zaterdag & Zondag : Familiebezoekjes
* Maandag : Waarschijnlijk beentjes enzo laten ontharen :D
* Dinsdag : Nagelstyliste
* Woensdag: Rust
* Donderdag : ???

En daar tussen door moeten nog de bedanklabels gemaakt worden voor aan onze bedankjes en moeten er nog 20 menuutjes gemaakt worden, op 2u tijd krijgen we 4 minuutjes af, ze zijn heel mooi, maar hadden het werk serieus onderschat :S

Ach ja, we raken er wel door, en op de dag zelf zal het het allemaal waard geweest zijn ^^

Wish us luck

Dorien
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 971


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 12:51:32

Dag Dorien,

Het is een prachtig kleed! Zal je zeker mooi staan!
Probeer toch te genieten van je laatste voorbereidingen...stap voor stap komen jullie er zeker wel ;-)!

groetjes!



tine
14-8-2010
 Meld misbruik4-7-2012 15:19:44

mooie jurk! dat komt allemaal in orde meid! je zal stralen.



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 16:35:00

Hier hebben we ook nog heel wat te doen, hoor, en ook slechts 8 dagen te gaan...

Donderdag: kapper (bijknippen, mèches), proefmake-up, bloemen tafelversiering bestellen, bedankingen afwerken (kaartjes knippen, strikjes maken), tafelnummers afwerken, menukaarten afwerken, zonnebank
Vrijdag: Gastenboek ophalen, wijnkoeler kopen, enveloppendoos zoeken (en indien niet gevonden, zelf nog maken!), laatste gesprek fotograaf, afspraak met twee collega's-vriendinnen, zonnebank, familiebezoek
Zaterdag: Vrijgezellendag
Zondag: familiebezoek + oefenen dansje, zonnebank
Maandag: notaris huwelijkscontract, zonnebank
Dinsdag: gelnagels laten doen, zonnebank, EHBO-kitje samenstellen
Woensdag: witte topjes kopen, t-shirt/topje bewerken met "bride"
Donderdag: repetitie kerk met leerlingen, bruidsboeket en kerkversiering gaan controleren, feestzaal gaan versieren

En ergens zouden we nog de koster en de pastoor moeten kunnen spreken voor enkele praktische zaken, maar we krijgen steeds geen reactie!

Je bent dus niet alleen :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2012 20:23:12

mooi kleed hoor - probeer voldoende rustmomentjes in te lassen en geniet van de laatste ongetrouwde daagjes!



Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik6-7-2012 11:55:01

Ben al blij dat ik niet alleen ben :D
Die laatste dagen zijn echt verschrikkelijk, gelukkig dat ik nog wat hulp krijg nu van mijn vriend, want die was bij de eerste voorbereidingen niet echt enthousiast,houd niet van al dat regelen enzo :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...