Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 02.06.2012 + foto's

  3-7-2012 11:55:14

Aangezien ik ook veel op het forum gelezen heb, wil ik jullie ook graag wat leesvoer geven over onze mooiste dag: 02.06.2012.

We zijn de dag voordien gewoon gaan slapen alsof het een normale dag was en we hebben beide super geslapen! Om half 8 zijn we opgestaan en ben ik naar de kapper vertrokken. Hij heeft zich nog een zalig badje genomen en is dan richting krantenwinkel en bakker vertrokken. Na de kapper heb ik me serieus moeten haasten want er was een trucktocht in de kempen. Ik heb 10 minuten stilgestaan voor ik weer kon vertrekken!!

Toen ik weer thuis kwam van de kapper stond mijn visagiste al te wachten. Daarna kwam de fotograaf aan en heeft een goede vriendin me in mijn kleedje geholpen. Ondertussen heeft de bruidegom zijn kostuum aangetrokken en is hij vertrokken om de bloemen halen, dus hij had me nog niet in mijn kleed gezien. Dus wanneer hij terug thuis aankwam, heeft hij netjes aan de voordeur aangebeld en stond hij daar met mijn super mooi boeketje!

De bruidswagen kwam dan vlak daarna aan en dan zijn we een paar km verderop in een parkje foto’s gaan nemen. Eerst hebben we nog rustig iets gegeten (picknickmand waarvoor de bruidegom moest zorgen van de fotograaf) en daarna zijn we heel spontaan aan de foto’s begonnen. Een uurtje later waren we klaar en vertrokken we weer richting huis waar de suite + suitewagens buiten op ons stonden te wachten. Om 10 voor 2 was het dan tijd om richting het gemeentehuis te vertrekken. Toen we daar aankwamen stonden er super veel mensen ons op te wachten!! Was echt leuk! De burgemeester stond ons op te wachten en heeft er een super gezellige ceremonie van gemaakt (30min.)

Daarna was het al tijd om naar de feestzaal te rijden voor de receptie en aansluitend avondfeest. Stonden we wéér te wachten tot al die trucks gepasseerd waren! En we waren eigenlijk al vrij laat. :-s

Aan de feestzaal aangekomen hebben we in de tuin nog de klassieke familiefoto’s genomen en daarna stroomden de eerste gasten binnen. We hadden één uur tussen de receptie en het avondfeest, maar daar hebben we niets van gemerkt. Het is helemaal in elkaar overgelopen. J

We hadden tijdens de receptie en het avondfeest ook Wolkie-Talkies op een tafeltje liggen met een leuke tekst erbij. Ik moet zeggen dat ze aardig in de smaak gevallen zijn. Zowel op de receptie als op het avondfeest. Levert ook super leuke foto's op!

Voor het avondfeest hadden we als tafelthema belangrijke data in ‘ons’ leven. Vb. geboortedata, eerste nacht in ons huis, eerste reis samen, eerste dansles samen,… Dus de gasten kregen een kaartje met daarop hun naam en een datum.. Op de achterkant van dat kaartje moesten ze dan later op de avond hun wens schrijven en in de wensboom hangen. (Die wensboom was trouwens de boom waar mijn doopsuikerappeltjes ingehangen hebben bij mijn geboorte)

Op elke tafel stond een kleine schildersezel met een grappig tekstje over die belangrijke’ datum. Zo konden onze gasten eigenlijk alle tafels eens aflopen om alle tekstjes te lezen, en een beetje "ons leven samen" in grote lijnen. Onze openingsdans was een weense wals op het nummer: ‘That’s amoré’ van Dean Martin. Lekker retronummer!! Daarna hebben we met onze ouders en broers-en zussen nog een disco swing en café swing gedanst en daarna is het feest helemaal losgebarsten. Er is geen moment geweest dat er niemand op de dansvloer stond.

Als bedankje hadden we voor iedereen kleine ronde snoeppotjes gevuld met zoute nootjes. Ik heb er dan een sticker op ontworpen waarop stond: Bedankt, We hebben ECHT-GE-NOTEN. Mark & Pascale 02.06.2012. De mensen vonden dit ook allemaal super leuk.

We hebben echt een fantastische dag gehad met schitterend weer! Het gaat allemaal zo vlug! Voor je het weet sta je de openingsdans te dansen en is je dagje al bijna voorbij. Maar achteraf beleef je hem opnieuw bij het zien van de eerste foto’s, de huwelijksreis, alle kaartjes opendoen, cadeautjes uitpakken… ZALIG!

En als ik één iemand héél erg wil aanraden aan jullie is het onze fotograaf. Het is een super toffe kerel waar je je vanaf het eerste moment bij op je gemakt voelt. www.fotoben.be Hij speelt in op de leuke ingevingen van het moment en hij levert dan ook nog eens fantastisch mooie foto’s af! http://pascalemark.fotoben.eu/index.html

Ook onze uitnodigingen heb ik zelf mee in elkaar mogen steken met een super lieve dame!! Ze maakt super mooie ontwerpen helemaal naar jullie eigen wens: www.trouwkaarten-bestellen.nl Dus ook zeker eens een kijkje nemen!

Misschien nog een paar dingen die jullie willen weten:

Kleed: Cermo Turnhout
Kostuum: Wellens Herentals
Schoenen: Van Loock Zandhoven
Bloemen: Ambrosia Beerse
Bloem in mijn haar: Veritas
Feestzaal: Residentie Lichtaart
Bedankpotjes: Ikea

Nog één ding dames (en heren) GENIET, GENIET, GENIET van ELK moment. Ook van de voorbereidingen nu!! Want ik mis ze al.. J

Groetjes

x. Pascale


pascale
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2205


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 12:51:53

Maar zo mooi!
Echt een heel elegant kleedje...en de bloem in je haar...echt mooi!
Heel spontane foto's ook...jullie hebben duidelijk genoten van jullie mooie dag ;-)!
Geniet nog maar lang na...(blijven genieten ;-) )!

groetjes!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 12:52:08

Wauw, je zag er echt super uit, heel natuurlijk, heel vrouwelijk: nice!
En uit je verslagje heb ik al een paar toffe ideetjes gehaald, zoals de wensboom en de 'we hebben echt-ge-noten', mercikes :-)

Geniet nog heel veel na!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-7-2012 13:00:28

Proficiat!
Super leuke foto's!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik3-7-2012 13:27:32

Na het lezen van je verslagje dacht ik: tof koppeltje die er 'n fantastische dag op zitten heeft! En na het zien van jullie foto's is m'n gevoel helemaal juist: Jullie zien er zo'n fun koppel uit en jullie foto's zijn echt origineel.
En Pascale, wat zag jij er prachtig uit zeg!
Heel dikke proficiat en geniet van het samen oud worden.



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 13:37:17

Proficiat!!

Hele mooie foto's van een overduidelijke geweldige dag!!

Waar zijn jullie geweest voor foto's? Hele mooie foto's hoor daar in het park.

groetjes
Nancy



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 13:51:37

Heel mooie foto's meid!



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik3-7-2012 14:05:51

Bedankt allemaal! :-)
De foto's zijn getrokken in Merksplas in het Carons Hofke.



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 14:16:55

Oh dat stond ook op mijn lijstje maar ben er nog niet geweest. Wij hebben een feestzaal in Merksplas,ga er één van de weken toch eens een kijkje nemen



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik3-7-2012 14:20:36

Zeker doen!!
Het is ruim genoeg zodat je geen andere mensen bij op de foto's hebt, je hebt een vijver, bruggetje, bomenlaan, grasveld, mooi huisje... alles om mooie foto's te nemen. Al heb je eigenlijk bijna niets nodig voor foto's hoor. een beetje "groen" als achtergrond is voldoende.



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 14:57:10

En een stralend bruidspaar zoals jullie natuurlijk Dan heb je idd niet veel meer nodig hé!!



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik3-7-2012 15:05:10

Wauw Pascale! Heel mooie foto's! Knap koppeltje! Jullie straalden! Prachtig kleed! Jouw trouwring lijkt heel sterk op de mijne
Veel geluk samen! Geniet van de witte broodsweken!

Groetjes
Caro




tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 15:47:44

idd heel mooie foto's



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:30:52

Heel mooi. Het geluk straalt ervan af. Jullie hebben ook leuke dansfoto's, fijn als je wat kan dansen he :-)
Veel geluk nog samen!




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:51:06

Jullie zagen er prachtig uit! Proficiat!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik3-7-2012 20:55:12

Super!! Heel mooi! Het geheel, je kleed, jullie als koppel! Proficiat! Heel mooie trouwring! Komt die toevallig van fede di oro? Degeen die ik besteld heb trekt er verdacht goed op! ;-)



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik4-7-2012 9:17:41

Inderdaad, Fede di Oro.
Ik heb hem wel laten aanpassen door de basisring blinkend te maken en het ringetje erover mat. :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info