Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna onze dag!

  3-7-2012 8:54:09
Hallo'tjes iedereen,

met nog 16 dagen op de teller begint de stress nu toch wel te komen. En zeker met dat ik geen enkel weekend meer voor mezelf heb. Morgen trouwt de papa en zaterdag is het feest, volgende week is het dan mijn vrijgezellen en de week nadien trouw ik zelf! Moet nog aan de menukaarten beginnen maar de moed zakt me in de schoenen, ga zo blij zijn als we 20 juli zijn en ik kan genieten van mijn dag en dat ik zie dat alles volgens plan verloop. Ben nl nogal een controlefreak en als er iets niet volgens plan loopt hoho denk dat ik dan bridezilla word! jaja zelfs op de dag zelf!
Gisteren nog de laatste kleine dingen gaan halen in het stad en werd al gek, brr veel te veel volk. Kan gewoon precies nergens meer van genieten, zit constant met dingen in mijn hoofd van is dit ok is dat ok, denk wel dat dit normaal is maarja. Eten is ook al een groot probleem aan het worden krijg met moeite nog een hap door mijn keel. Moet wel zeggen dit eens van me afschrijven doet me deugt! Denk niet dat ik de enige ben die in dit schuitje zit :)
Als er iemand relaxtips heeft, altijd welkom hé :)

groetjes
Sarah

Sarah
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 867


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:24:43

Hoi Sarah,

Oei...wij zitten op 65 dagen en ik heb dat nu ook al...
Ale, geen stress maar zo het gevoel dat ik alles na de gewone werkuren moet doen...de weekends staan ook vrij vol!
Enkel komend weekend hebben we nog 3 dagen 'liefjestijd' :-) en gaan we met ons 2, 3 dagen naar zee...oef! Eindelijk...:-)!
Maar de weekends nadien ook altijd wat: shoppen met mama voor suitekleren...zelfde ritueel met papa ook nog eens (mama moet dan ook mee uiteraard), nog vrijgezelle, nog kledij voor kleinste bruidsmeisje...enz enz enz...nog een huwelijk van vrienden...
Ik bekijk nu al dagelijks mijn 'to do' lijstje...en dat wordt precies langer ipv korter!!

Dus...je reacties zijn volkomen normaal denk ik hoor :-)!
Gewoon oplijsten wat je nog moet doen en er proberen data op te plakken tegen wanneer het klaar moet zijn...stap voor stap ;-)!

Relaxen: met een boekje op het terras zitten helpt wel bij mij...sauna doen...shoppen :-) (maar wel shoppen voor jezelf)...iets gaan eten met jullie 2...
Naar het schijnt zou een lavendelgeur je ook rustiger laten slapen...misschien eens proberen? :-)

In elk geval, succes nog...en vooral heel hard genieten van jullie mooiste dag!!
Komt allemaal goed!!

groetjes

Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...