Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 2 dagen zalig getrouwd!

  2-7-2012 20:26:49
hallo 30 juni bruidjes!! is die dag vlug gepasseerd zeg niet te doen!!
hierbij ons verslag:
de dag ervoor om 19 naar de kapper om mijn haar op te draaien!! met krulspelden terug naar huis! sexy zeg!! hehe
om 22.45 beginnen beseffen dat ons misboekje voor mijn ventje en ik nog niet klaar was, nog vlug in orde gemaakt!! om 23.20 weer wakker door het denken dat mijn ventje zijn hemd nog niet gestreken was hehe!! uiteindelijk was het 00.00 als ik in bed kon kruipen! nog enkele vreugdeschoten uit de straat gehoord! tegen dan kwam mijn man naar boven om te slapen!! eindelijk het bed!! niet goed geslapen!
terug wakker om 6.30 maxim'ke was niet meer moe! een half uurtje later ons dochter die wakker was! vlug al het eten voorbereid voor de kindjes deze middag!! kindjes in bad ik ook in de douche! tegen 8.30 naar de kapper met de dochter!! kapsel zeer goed gelukt, yelina haar vlecht met veel moeite gelukt! tegen dat ik thuis kwam was de maquillage aan gekomen!
na de maquillage 09.30 moest ik nog mijn kleed aan doen en moest mijn man nog om mijn boeket gaan, en de kids moesten hun mooie kledij nog aan hebben!! dus vanaf hier al in retard! maar geen stress 10.20 vertrokken om foto's te gaan nemen!
na het eerste uur foto's met de kids was het aan ons alleen! tof maar het mocht niet veel langer duren, we waren terug thuis van foto's om 13.40! en om 14u moesten we al op de huifkar om naar de mis te gaan!! dus daar was het rush rush mijn onder rok moest nog wat ingenomen worden omdat ik blijkbaar wat afgevallen was en we moesten ng eten!!
maar vanaf dan overal op tijd!! en tijdens de emotionele mis was alles zoals ik wou! daarna met de huifkar naar de zaal nog enkele familie foto's genomen, en dan begon de receptie! en daarna het avondfeest!! en ook hier was er niks op aan te merken!! een maitre-hotel die slabbetjes aan deed bij de kids en vlees sneed!!! en alles was gewoon af!! maar we lagen om 05.15 gelukkig maar volledig uitgeteld in ons bedje!!
hierbij enkele foto's van een toch wel super geslaagd huwelijksfeest in saint-germain te diksmuide!!

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3850999147756...

elsy
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1837


barbara
5-5-2012
 Meld misbruik2-7-2012 20:42:34

Een dikke proficiat, jullie zagen er mooi uit.
Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-7-2012 21:31:11

Proficiat!
Heel leuk je jurk in 2 kleuren, stond je mooi!
Geniet nog maar lang na van jullie mooie dag!
Veel geluk samen in de toekomst!

groetjes



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-7-2012 21:37:46

Jullie zagen er allemaal mooi uit! Alvast een dikke proficiat en geniet nog maar heel lang na!



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 8:32:09

Mooi!! Leuk, dit is zeker van Marylise!



elsy
30-6-2012
 Meld misbruik3-7-2012 10:02:11

@ fleur: indd goed gezien tis van marylise!!!



Niki
30-6-2012
 Meld misbruik3-7-2012 20:28:57

Mooie jurk Elsy!

De dag was inderdaad véééél te snel voorbij :-)

Groetjes & geniet er nog van!!



amy
4-8-2012
 Meld misbruik3-7-2012 20:35:20

mooie foto's een stralend koppel! veel geluk in de toekomst ! x



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:53:04

Elsy - wat stond je prachtig met je jurk!
Proficiat!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 21:04:57

Nog een dikke proficiat en nog een mooie toekomst samen!Jullie zagen er allebei prachtig uit,en jullie kindje:wat een schatje!!!



Shana
13-8-2016
 Meld misbruik4-7-2012 10:52:21

Mooi! Dikke proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info