Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsstoet/bruidssuite

  31-8-2006 22:41:14
Hey bruidjes

Mijn planning van de bruidsstoet wordt helemaal in het honderd gegooid.
Wij wilden niet teveel auto's, dus we wilden eigenlijk alleen ouders en broers en zussen meenemen, geen grootouders, omdat de meesten van hen slecht te been zijn en het toch wel een heel eind en vermoeiend is. Bovendien is bij ons het middageten pas om 14.30u, omdat er tussen gemeente en kerk geen tijd is. Oudere mensen hebben wel een beetje regelmaat nodig.
Nu vinden andere familieleden dat we het toch zeker aan de grootouders moeten vragen. Dit zou ons alweer een extra auto bezorgen.
Bovendien zijn mijn ouders gescheiden, mijn vader is hertrouwd en mijn moeder is alleen. Ik had graag mijn vader en moeder samen, omdat zijn mijn ouders zijn en toch nog wel overeenkomen. Maar nu wil mijn vader absoluut met zijn vrouw (waar ik eigenlijk geen goede band mee heb) en dan blijft mijn moeder alleen. Ik kan haar toch moeilijk alleen laten lopen in de suite.
Wat nu?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 408


annabel
12-8-2006
 Meld misbruik1-9-2006 15:32:24

Hi Rebecca

Ik begrijp je frustratie, want mijn vriendin had hetzelfde probleem.
Ik weet dat het allemaal zeer duur is die ceremoniewagens, maar de grootouders zou ik toch ook zeker nog in de suite laten lopen (als ze nog goed genoeg te been zijn tenminste !) Ik zou het hen alleszins nog vragen.
Ik denk dat je dat anders zal beklagen later.
Wat je pa betreft, vind ik het wel erg van hem. Zou je hem echt niet kunnen overtuigen om met je ma in de suite te gaan? Ik zou er echt wel op staan en zeker aangezien je geen goeie band hebt met je pa z'n nieuwe vrouw!!
Mijn vriendin haar ouders zijn ook gescheiden en haar ouders gaan toch samen in de suite alhoewel ze allebei iemand anders kennen.
Hoe zou je het dan oplossen in de feestzaal? Zou je pa dan samen met zijn vriendin de gasten begroeten?

Veel succes!

Groetjes



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik2-9-2006 12:05:19

hey,
van jou grootouders daar kan ik nu niet op antwoorden.
maar voor jou pa daar kan ik begrip voor opbrengen.ik zelf ben ook gescheiden en trouw in april met mijn ventje.mijn kinderen zouden moeten vragen om in de suite te lopen met hun pa,zou ik dat nooit willen.tenslot ben ik getrouwd met iemand anders en niet meer met hun pa.niet dat ik jullie niet begrijp,maar zet je nu eens in de plaats van die mensen.Hopelijk komen jullie daaruit.
jen ma kan nog altijd met andere familielid buiten komen.
veel succes



davida
8-9-2006
 Meld misbruik2-9-2006 21:12:28

hey

mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn pa heeft een nieuwe vrouw mijn ma is nog alleen.ik kom nu natuurlijk wel overeen met zijn nieuwe vrouw maar zou het niet vragen om tesamen met mijn ma in een auto te zitten tis mss raar maar ik vind dat anders maar raar voor mijn pa zijn vriendin.hoprlijk kom je er uit.
grtjs

08.09.06



Daisy
26-5-2007
 Meld misbruik3-9-2006 10:22:54

hela,

Het is inderdaad allemaal niet zo simpel hé. maar om even te antwoorden op je vraag van je ouders. Het is ten slotte jouw trouwdag en wordt verondersteld de mooiste dag te zijn. Ik begrijp je vader maar vindt dat je het hem toch nogmaals moet vragen. En hem moet duidelijk maken dat het jouw mooiste dag is en dat het altijd zo gewenst hebt. Hij zal daar wel begrip voor kunnen opbrengen. en wat je grootouders betreft nogmaals het is jouw dag. hoe had jij het altijd al gedroomd??



ann
4-8-2007
 Meld misbruik11-11-2006 14:23:52

Indien ik de vriendin van je pa zou zijn zou ik het er wel moeilijk mee hebben indien hij met zijn ex-vrouw zou lopen. Enerzijds zijn het je ouders en wil je ze misschien samenzien, maar anderzijds zijn ze gescheiden en heeft hij iemand nieuw. En ook al heb je geen goeie band met hem, ik vind toch dat je rekening moet houden met haar.
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...