Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: kader of lijst.

  2-7-2012 17:58:14
Hey,

zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een kader of lijst van spiegel, schilderij, foto, ...
Dit om bij aanvang van het feest van iedereen een leuke foto te maken bij het binnenkomen.
Zo zijn we zeker dat we iedereen op foto hebben.
Maar momenteel nog geen lijst gevonden die ik mooi vond of die groot genoeg was.
Misschien iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt!
Kelly

Kelly
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1134


Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik3-7-2012 8:45:59

Ik ben ook nog op zoek naar zo een kader!!



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:15:22

gisteren in casa gelopen en de kaders van de foto's vond ik ook niet zo schitterend, maar er stonden ook enkele spiegels met een mooie romantische omlijsting; misschien is dat een idee? heb er wel niet op gelet of de spiegel makkelijk los te maken was van de omkadering!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-7-2012 11:57:17

Bij action en blokker vind je ook wel betaalbare kaders, als je niets naar je zin vindt, kan je ook één zelf maken in stevig karton.

@heidi; ik heb eens ooit een spiegel willen losmaken van een omkadering en het gevolg was 1000 den stukken spiegel (ben wel geen handige harry maar toch...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...