Terug naar overzicht
Hey Katleen,De beste zijn: Dirk Stuer, Erik Beck en Dirk Van Bogaert. Zij zijn wel uit Sint-Niklaas. Gegevens vind je terug op gouden gids of site van hotel Serwir (www.serwir.be ). Ze zijn wel vrij snel bezet, maar je kan maar proberen.Ook Dirk Van de Weghe uit Waarschoot heeft een goede naam, naar 't schijnt. Vind je ook terug in Gouden Gids.Joris Temmerman moet je al niet bellen als je reeds vervoer hebt, die weigert als je geen vervoer van hem boekt.Wij hebben Guido De Maerschalck uit Wetteren. We zien hem volgende week, hebben ook nog geen referenties over hem. Maar hotel Serwir heeft me deze aanbevolen en volgens hotel Serwir ligt Guido in de lijn van de eerste drie genoemde hierboven.Ik hoop dat dit je reeds een beetje op weg helpt.Groetjes, Nele.
Hallo,Wij hebben Joris Temmerman uit Lede en hebben onze ceremoniewagens niet van bij hem. Hij heeft daar geen enkele opmerking over gemaakt. Misschien kan je daar ook een proberen. Voor zijn gegevens zie www.theweddingplanner.be Veel succes op je zoektocht!Mieke16/09/06
Hey,Ik ben ook bij Joris Temmerman geweest en hij wou niet als we geen wagens van hem namen.Wij hebben nu iemand uit Herzele: Van den Rijse.Groetjes, Sissi
Hallo katleen,Wij hebben Mark Cnudde uit Merelbeke (zie www.ceremotie.be ).Hele sympathieke man. We voelden ons onmiddellijk op ons gemak. En daarom hebben we ook een ceremoniemeester hé, om ons nergens zorgen over te maken...groetjesAnnelies