Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

saartje zoekt de liefde

  1-7-2012 13:30:51
Hoi allemaal,

ik heb hier al op het forum gelezen dat het boek 'Saartje zoekt de liefde' heel moeilijk te vinden is en ja tot die conclusie ben ik nu dus ook gekomen. Ik ga het verhaal door m'n getuige laten vertellen als eerste lezing (is ook een kleuterjuf net als ik). Nu ik het boek nergens vind, is er misschien iemand die de prenten op pc heeft staan of ze kan inscannen? Al zou ik het heel graag het boekje zelf hebben...

Groetjes
Karolien

Karolien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1662


sarah
17-8-2013
 Meld misbruik1-7-2012 21:25:42

in de bibliotheken zullen ze het wel hebben. Ik kan het ook nergens vinden. de tekst wel al gevonden



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik1-7-2012 21:44:52

In heel veel bibliotheken hebben ze het boek. Ik weet niet van waar je bent, maar dit is een lijst van de oost-vlaamse bibliotheken.
http://oost-vlaanderen.bibliotheek.be/ daar naar het boek zoeken en je krijgt de hele lijst.




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik8-7-2012 12:34:52

In duffel hebben ze het ook !



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik8-1-2013 14:27:26

Hey Caroline,

Ik ben net als jij hopeloos op zoek naar het boekje. Heeft je zoektocht geluk gehad? Heb je een exemplaartje kunnen bemachtigen?



Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik8-1-2013 18:00:33

Hoi,

ik heb het bij mij in het dorp in de bib gevonden. Maar ik heb uiteindelijk gewoon de verkorte tekst gebruikt die je op internet kan vinden... Wel veel positieve reacties gehad op dit verhaal als lezing! Omdat het prentenboek van de bib ook niet meer in opperbeste staat was, heb ik er geen prenten uitgescand en dus niet van gebruikt in misboekje of tijdens de mis.

Groetjes
Karolien



sara
5-10-2013
 Meld misbruik18-5-2013 17:45:36

Waar hebben jullie die tekst gevonden op internet? Want ik ben maar aan het zoeken en vind het echt nergens...
Groetjes Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...