Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klein verslagje: 16/06/2012

  30-6-2012 22:48:04
Hey bruidjes,

Even een klein verslagje over onze grote dag :-)
Ben hier helemaal niet goed in dus gewoon ff alles wat opsommen he ;-)

De avond ervoor zoals de meesten wrs, nog het weer in het oog aant houden geweest en al een beetje gerustgesteld door de voorspellingen. Nog alle cava glazen aan het klaarzetten geweest en de tafel al mooi aangekleed. En nog op het laatste moment een gastenboek in elkaar geknutseld :-p Had normaal als gastenboek grote letters in mdf, maar de persoon die dit ging maken had het verkeerd verstaan en dus een kleinere plaat gemaakt met de letters erbovenop gevezen. Ook heel mooi eens het geschilderd was, maar niet ideaal om iedereen op te laten schrijven dan.

's Morgens natuurlijk voor de wekker wakker om 6u al, mijn zus wakker gemaakt zodat ze kon gaan douchen om dan naar beneden te gaan en haar make-up en haar te laten doen door Barbara van Phantastique, onze visagiste. Echt een supertoffe madam en keigoed werk geleverd :-) Ondertussen heb ik me gedoucht en nog wat aan het versieren geweest en croissantjes gemaakt voor de zus en mij. Eigenlijk ging alles er rustig aan toe :-) Ondertussen ook onze fotograaf aangekomen en die begon al ineens foto's te maken toen Barbara volop bezig was.
Dan was het mijnen toer voor haar en make - up. Heb nog net de week voor de trouw extensions laten steken en man wat was ik blij dat ik dat gedaan heb! Echt een heel ander zicht dan met het proefkapsel :-)
Toen naar boven met de zus en de mama die ook al was aangekomen om mijn kleed aan te doen. Even vechten met de veters, maar Barbara was ook nog even komen helpen en kwam allemaal goed :-)

Rond kwart na tien beneden de bel, mijn ventje en dochtertje die er allebei prachtig uitzagen. Hij met een zwart kostuum en als touch, een fuchsia das. En mijn dochter een prinsessenkleedje met een fuchsia truitje met vlinders op. En een pracht van een bruidsboeket! Dan nog even iets gedronken en vertrokken naar het gemeentehuis.
Om 11u de wettelijke trouw en dan terug naar huis voor een korte lunch met de suite.
Om 13u de trouw voor de kerk in Beveren. De buurvrouwen van mijn schoonmoeder hadden mijn bloemetjes allemaal gemaakt en ze waren prachtig. De stoelversiering en het altaarstuk waren net wat ik in gedachten had.
Na aan de kerk bloemen te krijgen en snoepjes uit te delen zijn we foto's gaan trekken. Ondertussen mijn dochtertje met de schoonouders naar huis om een dutje te gaan doen.

Tegen 17u met de suite gaan eten in een restaurant en daarna tegen half negen naar onze zaal gegaan. Hadden een zaal genomen zonder catering of personeel. Ons barpersoneel waren 2 van mijn collega's die het bangelijk gedaan hebben, dit was mijn cadeau van hen :-) De zaal al volledig klaargezet door de eigenaar en was onder de middag versierd door 2 vriendinnen helemaal in ons thema, a touch of pink. Had op Lobbes.nl decoratie bestelt waaronder lampionnen en ballonnen en rozenblaadjes. Onze dj was al volledig gesetteld, kleine receptie gehouden met cava en tapa-broodjes en bamboehapjes en tafelhapjes die heel lekker waren en waarvan er nog over waren voor de rest van de nacht. En na de receptie gewoon de flessen cava gaan uitdelen aan de tafels ;-) Onze openingsdans was Rest of my life van Bruno Mars.
De dj is zeker een aanrader, de dansvloer heeft niet leeg geweest heel de avond!
Maw, een goed feestje gehouden en om 4u lagen we in ons bedje. Zeker niet te vroeg na zo een lange dag ;-)

Nog enkele mensen even vernoemen om te bedanken:

Fotograaf: Alberto Productions
Visagiste en haar: Barbara van Phantastique
Bruidsboeket: Geur en Kleur in St.Gillis-Waas
Bruidskleed en kostuum: Jagré te Deurne en Wellens te Herentals
Restautant : De Pomp te Beveren
Dj: Dirk - www.db-allmusic.be
Zaal: De Kadans in Melsele
Tapa-broodjes: Broodjes en Co uit Kasterlee
Extensions: Rokiya te vrasene - www.starlook.be

Nog ff een link naar fb met wat foto's van familie en vrienden, er staan een paar foto's van de fotograaf al tussen, maar de rest volgt nog:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015104084025...

Grtz Jes








Jessy
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1806


lotte
25-8-2012
 Meld misbruik1-7-2012 0:00:29

prachtig!!!
wat waren jullie allen mooi en je dochtertje zo super schattig!
een dikke proficiat!



Evi
18-8-2012
 Meld misbruik1-7-2012 0:02:03

Super! Jullie zien er geweldig uit! Proficiat en geniet nog van de wittebroodsweken! :)



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik1-7-2012 9:48:04

Supper!!! Jullie zagen er hèèl mooi uit.
Vraagje: komt je sluier ook van bij Jagrè? Mijn kleedje komt ook van bij hen.
Nog een dikke proficiat!!!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-7-2012 10:13:59

Heel mooi kleed!
Heel mooie bruid!
En bruidskindje!
Het zag er leuk uit!
Proficiat!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik1-7-2012 12:28:24

Wauw mooi kleed! En uw kindje zo schattig! Dikke proficiat & geniet nog maar goed na.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-7-2012 14:57:53

Dikke proficiat - heel mooie foto's !!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-7-2012 21:44:49

Heel mooi! Je kapsel was prachtig!! En je kleedje ook zene!!
En jullie dochtertje...zo schattig...een prinsesje!!
Heel veel geluk in de toekomst!!

groetjes



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik2-7-2012 19:31:50

Thanks iedereen :-)

@ Cindy: mijn sluier kwam ook van bij Jagré en ook mijn ketting en armband :-)



amy
4-8-2012
 Meld misbruik3-7-2012 20:55:42

amai! jullie zagen er alle drie prachtig uit! een dikke proficiat



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 18:07:59

Jessy,nu twijfel ik nog meer om een sluier te nemen!!!



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik8-7-2012 9:12:32

Was ook eerst aan het twijfelen hoor. Vond het er precies wat over in het begin, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Iedereen vond het prachtig
Heb hem halverwege tijdens de fotoshoot uitgedaan en voor het feest 's avonds terug ingedaan om de mensen te verwelkomen en daarna terug uitgedaan.

grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums