Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite.

  30-6-2012 20:29:12
hallo, vandaag zijn ik en mijn verloofde gaan kijken voor zijn kostuum en we hebben het perfect gevonden . En terwijl we daar toch waren hebben we ook eens gekeken voor onze suite ( voor de heren ) we zouden ze allemaal hetzelfde willen. Maar mijn vraag was nu moeten wij de huur van hun kostuums betalen of moeten ze het zelf betalen? We weten niet goed wat het protocol hierrond is. Groetjes Tessa

tessa
12-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1285


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-6-2012 21:49:52

Wij betalen niets van de kleding van onze suite, zelfs niet van onze bruidskindjes. De ouders van de kindjes hebben direct gezegd dat ze zelf iets zullen kopen.
Als ze er echt moeilijk over zouden doen, dan zou ik het betalen en anders niet.



iris
30-6-2012
 Meld misbruik1-7-2012 15:17:34

Bij ons heeft de suite zelf gehuurd, maar wij hebben wel voor das en pochette gezorgd.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...