Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Baby is ook bruidsmeisje

  30-6-2012 15:13:05
Dag allemaal

nog maar 34 dagen voor de grote dag, het komt onwezenlijk dichterbij, stress! haha!

Onze twee kindjes zijn bruidskindjes, mijn zoontje van 3.5 jaar zal de ringen mogen brengen. Mijn dochter van 6 maanden zal niet echt iets kunnen doen natuurlijk behalve super schattig wezen :-) Ze wordt die dag ook gedoopt...

Nu vroeg ik mij af, hebben jullie een leuk idee om aan de kindjes te geven, zowel voor mijn zoon als dochter. Ik weet dat de dochter dat nog niet echt beseft, maar is misschien wel een mooi aandenken voor later. Zou het bijvoorbeeld leuk zijn om haar een armbandje te geven ofzo? Iemand nog ideetjes? Zowel voor zoon als dochter? Is wel fijn als we later kunnen zeggen dat ze bruidsmeisje was, ook al had ze nog niet echt een taak ofzo :-)

Alvast bedankt!

Groetjes,

Ine

Ine
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1200


Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik30-6-2012 15:30:13

Oh dat armbandje lijkt me een super idee voor je dochtertje! Zelf heb ik ook nog een armbandje liggen van als ik zo klein was en ik vind dat nu nog super om dat eens vast te nemen en gewoon eens te bekijken :)

Zelf ben ik er ook nog niet uit wat ik voor m'n 2 jarig zoontje ga geven :s Dus daar kan ik niet mee helpen.

Laten we maar hopen dat het die dag net zo'n mooi weer is als vandaag ^^

groetjes x



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik30-6-2012 17:09:39

Waar ga jij om kleding gaan kijken voor de baby ?



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik30-6-2012 21:23:58

Hey

weet iemand waar ik zo'n armbandje kan vinden? Maken ze dat gewoon bij een juwelier...?

Wat de kleding betreft gaan we niet in dure winkels kijken. Volgende week springen we eens H&M binnen, C&A, kijken op 3 suisse enzo.... had al een kleurrijk kleedje gezien in C&A, maar was iets te druk om lang te kijken met de twee kids, dus gaan ne keer terug op een andere dag.....

Wat dat armbandje betreft. Ik ken iemand die zelf juwelen maakt en hij maakt ook mijn juweel voor trouw. Vraag me af of het mooi zou zijn om ook zoiets aan dochter te geven, maar misschien zijn pareltjes niet zo veilig voor haar? Stel dat ze het open bijt? ...

Iemand een idee voor cadeau voor jongen? Iets dat ook blijvends is?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...