Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen/prijs

31-8-2006 17:35:37
Hallo allemaal,

Ben vandaag langs geweest bij AVA om de uitnodigingen eventueel zelf te maken.
Het idee dat ik nu heb is volgens mij vrij duur (3 soorten papier+ fotopapier+ enveloppes en natuurlijk de inkt voor de foto's enzo af te printen). Vraag me af of het wel de moeite is.
Daarom zou ik graag weten wat jullie betalen voor 1 uitnodiging bij de drukker. Zo kunnen wij alles een beetje afwegen.

Groetjes E.

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 330

annabel

Meld misbruik31-8-2006 17:48:07

hallo,
in 2 keer trouwen zitten hebben wij 2 uitnodigingen een van de drukker en dat was ongeveer 9€ pers tuk en onze 2de via internet e40 projects heet die site en daar kan je de prijs direct zien

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 19:07:28

Wij hebben voor 70 uitnodigingen (2 verschillende teksten, 1 voor daggasten en 1 voor de rest) in totaal €102,- betaald.

groetjes
Nathalie
08-09-06

Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik1-9-2006 7:58:08

ga gewoon naar een drukker helemaal niet zo duur en heel mooi afgewerkt wij hebben woor 100 uitnodigingen 140 euro betaald met enveloppes, en zegels om te sluiten erbij!

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik2-9-2006 15:46:03

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie. Heb net eens geprobeerd om een uitnoding zelf te maken. Het idee was er maar de uitwerking... pff. veel te moeilijk om het mooi afgewerkt te krijgen.
Ben er nu van overtuigd dat we toch bij een drukker zullen langsgaan.

Groetjes E.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...