Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16 juni

  29-6-2012 15:17:39
Halllo allemaal,

Wat gaat de tijd snel.Wij zijn al 14 dagen man en vrouw.Het is voor ons een fantastische dag geworden.De weergoden waren ons goed gezind en konden dus de receptie s'morgens al buiten doen.Ik had totaal geen last van de zenuwen en heb me die dag heel bewust beleefd.Mijn man is me komen halen met ons zoontje met een pracht van een bruidsboeket.Ik kreeg ook alleen maar positieve reacties van mijn outfit,wat me nog meer deed stralen.Alles verliep hier in een ontspannen sfeer.Wij hadden als vervoer een lijnbus(Dany is busschauffeur),die we nog versierd hadden met een grote strik voorraan en feestbus erboven.Dat vond Xander geweldig.Voordeel van een bus is ook dat heel de suite bijeen blijft.In het gemeentehuis hadden we tijd genoeg want de volgende trouwer kwam pas drie kwartier na ons.En gezien de burgemeester die ons trouwde een naaste gebuur is werd er nog wat verteld van hier en daar.Na het gemeentehuis naar de feestzaal voor een kei lekkere lunch en onze eerste fotosessie.Daarna richting kerk waar ons een heleboel familie en vrienden ons stonden op te wachten.Toen kreeg ik het even te machtig.Mijn welkomsspeech in de kerk is er een door de tranen heen.Maar dat had ook iets.Na de kerk de tweede fotosessie en daarna richting feestzaal voor receptie en avondfeest.Het was half 5 als we thuiskwamen en konden niet in ons bed.Rondom ons bed stonden 151 lege bierbakken aan elkaar vastgemaakt met van die plastieken stripjes.Daartussen hadden ze van die grote piepschuim gegooid en de lege flesjes(3650 stuks) stonden op ons terras.Ik moet zeggen,het leek veel erger dan gedacht want we hadden zondagvoormiddag om 10.30 uur gedaan met de bierbakken te verwijderen,te vullen en het piepschuim terug in de zakken te doen.Dan was het toch bijna tijd voor Xander zijn middagdutje en konden wij ook even in bed.Nu hebben we al onze foto's al gezien en die zijnokk mooi.Wat gaat dat moeilijk kiezen worden.
Ik kan mijn droomdag maar met 1 woord beschrijven : SCHITTEREND gewoon.
Dus bruidjes in spé,maak je niet druk en geniet ervan.

dany
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1382


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik29-6-2012 18:25:31

Leuk verslagje! We zijn altijd wel benieuwd naar foto's.. :D



vicky
4-8-2012
 Meld misbruik29-6-2012 22:11:21

thx voor je leuk verslagje .



dany
16-6-2012
 Meld misbruik30-6-2012 14:23:03

Hoe post je hier foto's????????



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-6-2012 15:39:09

Een heel erg dikke proficiat! Als je Facebook hebt kun je de link posten met de foto's (privacy instellen) of een online album aanmaken en deze delen bv. Fotobucket. Hoe je ze hier in het bericht post weet ik niet. Groetjes.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-6-2012 17:37:02

Ik denk dat je de foto's gewoon met je rechtermuisknop kan kopiëren en hier in een bericht plakken. Je kan altijd eens proberen. Ik heb dat hier toch al is gezien.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:59:14

Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info