Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums

29-6-2012 15:12:12
Pfff sommige mensen kunnen toch rare reacties geven. Mijn familie had dus beslist om allemaal hetzelfde kostuum te gaan huren. Het is goedkoper en de meeste doen zo'n kostuum toch nooit meer aan. Nu had ik tegen mijn verloofde gezegd dat hij bij zijn broers en vader ook eens moest horen of ze dit zouden zien zitten. Dan hadden ze allemaal hetzelfde en is toch wel mooi in een suite. Maar ik wil ook niemand verplichten. Natuurlijk ziet aan zijn kant (buiten zijn getuige) niemand het zitten. De ene broer zegt direct nee, de andere bekijkt ons alsof we ik weet niet wat vragen. En zijn vader die zegt: "Maar dan lopen we daar allemaal hetzelfde rond. Zie dan dat ik met de verkeerde vrouw naar huis ga." (wat dus eigenlijk ook wilde zeggen 'nee, ben je gek') Nu ze moeten niet maar gaat dat niet raar zijn als mijn familie daar in hetzelfde kostuum staan en zijn familie allemaal verschillend???

karen
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 940

minke
7-7-2012
 Meld misbruik29-6-2012 15:24:04

Dit gaat bij ons ook het geval zijn. Zijn kant zag dat ook niet zitten en vooral omdat ze allemaal een kostuum hebben. Daarom hebben we gezegd iedereen zwart kostuum met wit hemd en ik huur dezelfde dassen. Ik heb me er int begin aan geergerd maar heb me er bij neergelegd.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-6-2012 15:41:25

ik denk als het allemaal in dezelfde kleurtint is dat het geen probleem is, behalve zwart ( sry minke) want bij zwart krijg je heel snel het ' afgewassen' effect. Dan gaat het lijken dat de ene zijn kostuum al eeuwen oud is. Misschien een goed argument om te gebruiken?

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik29-6-2012 16:02:20

Ofwel moeten de die dat kostuum huren gewoon ook elk een naar eigen zin huren? Dan is het voor iedereen verschillend, valt het niet op dat ene kant dezelfde aan heeft en andere kant niet en kunnen ze toch geld besparen door te huren.

sofie
1-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 16:06:36

hoikes,

Wij zaten ook met 1 iemand die niet in kosten wou komen om een kostuum te huren,
maar ik wou da iedereen gelijk was.Dus hebben wij da betaald.
(Natuurlijk was het maar voor 1 die tegendraads was)

Groetjes.

minke
7-7-2012
 Meld misbruik29-6-2012 17:32:47

Sara heb je die huurkostuums al eens gezien? Als die niet afgewassen lijken dan weet ik het niet. Die worden volgens mij meer gewassen en lijken goedkoper. Die worden veel meer gedragen hoor! Als ik kan kiezen tussen mensen hun eigen goed kostuum te laten aandoen of 1 te huren, dan is die keuze snel gemaakt hoor. Maar als je inderdaad zoveel zorgen om maakt zou ik ook doen wat silke voorstelt.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-6-2012 19:58:56

@minke: daar ben ik het nu eigenlijk echt niet mee eens. Waar wij gaan zijn de kostuums pikfijn in orde en zien er echt niet afgegaan uit. Ze vernieuwe ze ook elk seizoen. En dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde gewoon dat verschillende soorten zwart naast elkaar problemen geeft en dat heeft niet alleen met afgewassen te maken maar ook met de soort stof.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...