Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke cadeau voor wie????

  29-6-2012 12:49:40
Hey hey

Zoals de titel al aangeeft welk cadeau voor wie?
Ik zoek nog een leuk en origineel cadeau voor de ouders ( ze krijgen al een dvd met alle foto's van de trouwdag achteraf, maar ik wil iets extra,iets speciaal).

Ik zoek ook nog een super leuk cadeau voor mijn bruidsmeisje ( dit is mijn zusje van 11 jaar, dus mag wel iets extra zijn ;) )

En ik zoek ook nog cadeautjes voor de getuigen (we hebben er 4 in totaal).

Iemand tips en/of ideeën?

grts evy

Evy
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1999


sofie
15-8-2023
 Meld misbruik29-6-2012 13:50:44

voor ouders gaan wij een collage van foto's op doek laten maken bij http://www.herinneringenoplinnen.nl/home?gclid=CPPipuCt...

dit vond ik net voor de getuigen
http://www.brianto.be/product/432/foto-standaard-viralu...
k wil dan een fotoke van mij en mene getuigen er op zetten (voor mene man van hem met zijne getuige) en waar de tekst staat "bedankt dat jij mijn getuige wilde zijn"



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 14:34:22

Oooh dat zijn wel leuke ideeën bedankt!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-6-2012 15:20:40

Hey Evy

Dit hebben we voor ons in gedachten (want het is nog even):
* voor onze ouders een symbolisch bronzen beeldje van een omarmend gezin
* voor onze getuigen: een overnachting op de dag van onze trouw zodat ze nergens naar moeten kijken op het avondfeest en we met ons allen de volgende ochtend samen kunnen ontbijten en nagenieten

Voor de zus kan je misschien een girly verwennamiddag doen? Veel schoonheidssalons bieden een tienerpakket aan (aangepast aan de tienerhuid) en derna samen een filmpje kijken? Indien je iets "blijvends" wil geven, kan je misschien een gepersonaliseerde beautyzakje maken (met haar naam op) en met leuke spulletjes en een dagboek in.

groetjes
Rebecca



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 17:21:34

Hey rebecca

Mijn ouders zijn niet zo voor bronz ... maar toch een leuk idee!

Ons feest wordt in dezelfde gemeente gegeven waar de getuigen wonen...

Voor mijn zusje vindt ik het wel een super idee, een beautyzakje met spulletjes zal ze zeker leuk vinden. Maar wat kan ik daar allemaal insteken? Haarspeldjes, wat snoep,en op deze site hadden ze precies ook wel leuke dingetjes http://www.intertoys.nl/gifts-en-bijoux/cosmetica/Sort/-Priority/1 wat zou ik er nog in steken? Misschien een foto van ons twee in een mooi kadertje? :)

alvast bedankt he !

grts evy



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-6-2012 19:13:30

Leuke make-up van www.elf.com
Haar favoriete reukje
een leuke foto van jullie inderdaad
een vriendschapsbandje, of kettinkje
een klein (reis)spiegeltje
funky nagellak
een mini-dagboekje
én zeker een persoonlijk lief berichtje!



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 23:10:29

Super bedankt Rebecca,zoiets gaat het zeker worden ;)



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik29-6-2012 23:11:21

Ik zou er zeker ook een mooi sierraadje bij insteken, iets dat ze lang zal bijhouden...



marjolijn
7-7-2012
 Meld misbruik1-7-2012 13:27:03

Hey,

Wij geven aan onze ouders elk een weekendbon, is misschien wel duur, maar zij betalen heel ons huwelijk dus vonden we dat wel kunnen.
Mijn bruidsmeisjes (en beste vriendinnen) neem ik mee op weekend naar Parijs.
Onze getuigen krijgen een verwenmand met drank, snacks, filmtickets, bon van de quick, win for life en nog wat prulletjes.

Groetjes!
Marjolijn



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik1-7-2012 16:41:34

jah marjolijn dat is een geweldig idee voor de getuigen!!

De ouders betalen onze trouw niet.
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn papa en zijn vrouw (mijn "stief"mama) betalen mijn kleed en alles wat daarbij komt kijken en onze fotograaf echt een super cadeau! Dus hun zou ik dan wel iets extra willen geven en ook omdat ze ons super veel helpen...

Mijn bruidskindje krijgt denk ik een paar dagen efteling met overnachting met ons...

grts



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik1-7-2012 17:03:28

wij betalen alles zelf en ons kindje is ons bruidskindje... die mag nadien gewoon mee op reis ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...