Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen!

  28-6-2012 21:36:10
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een aantal ideeën voor de vrijgezellen van mijn verloofde. Zijn broer ging alles organiseren samen met de mijne, maar heeft zowat alles op zijn eentje georganiseerd en grofweg gezegd: het trekt op niets! Mijn broer heeft er zich ook al aan geërgerd, maar vindt het moeilijk om tegenvoorstellen te doen. Vandaar dat ik bij jullie te rade kom: Wat hebben jullie mannen gedaan op hun vrijgezellen (activiteiten / opdrachten)?

Ik zou het heel spijtig vinden als zijn vrijgezellen in het water valt door de koppigheid van zijn broer en het tekort aan inspiratie van zijn vrijgezellenteam. Alle tips zijn welkom!

Groetjes!

deborah
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1286


Serena
25-5-2019
 Meld misbruik28-6-2012 21:44:26

Mijn verloofde had eerst een bbq erna zijn ze gaan paintballen en dan zijn ze flugelkes gaan verkopen en opstap gegaan.
in mei is hij zelf naar een vrijgezelle geweest en toen hebben ze een survivaltocht gedaan en erna opstap geweest ..




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 22:11:00

Op een mannelijke vrijgezelle soms paintball, karten, adventure tocht in de Ardennen (deadride enz), quad rijden...
Bezoek aan een bierbrouwerij en degustatie...

Beetje kijken wat zijn interesses zijn ;-)

Suc6!!



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik28-6-2012 22:11:13

een vriend van ons werd op zijn vrijgezellen geketend. de ketting die hij droeg had enkele hangsloten en per opdracht die gelukt was kon er een slot af. zijn hoofddoel was om in Gent Zuid te geraken. hij heeft onder andere enkele kilometers moeten liften met die kettingen, terwijl zijn vrienden achter hem reden om foto's te trekken...
Ik vond dit er net iets over maar het kan leutig zijn?



tima
8-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 22:57:39

bij mijn vriend gaan ze gaan karten , van een andere vrijgezellen waar mijn ventje naar toe moet hebben ze een boot gehuurd, denk ik het toch kan ook zijn dat het een vaste boot route is . eten en zo doen ze ook op de boot als het mooi weer gaat zijn die dag moet dit super zijn



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik29-6-2012 10:42:25

Mijn man zijn vrijgezelle bestond er uit op eerst te gaan bowlen, dan iets gaan eten en vervolgens zijn ze gaan karte waarbij ze het circuit voor zich alleen hadden en een vliegende start konden doen zoals je ziet bij de formule 1. Ze hadden hem gekleed als de nieuwe man met een schort aan, vuilblik, plumeau, poetshandschoenen, ... Hij had zijn ideale vrijgezelle zei em zelf. Kies iets dat hij graag doet en je kan niet fout zitten!



Monica
30-6-2012
 Meld misbruik29-6-2012 12:49:16

Hallokes!

Mijn man is samen met zijn groep in een gehuurd busje naar Durbuy geweest,ze hebben daar een adventure dag gedaan en hebben een gevulde dag gehad met activiteiten.
Daarna zijn ze iets gaan eten en dan het stad (Antwerpen) in getrokken.
Ze hebben hun kostelijk geamuseerd.
Ik heb een website waar vanalles opstaat waar je misschien wat ideeën kan op doen.
Alvast veel plezier!
Grtjs Monica



Peter
14-7-2012
 Meld misbruik29-6-2012 12:56:15

bij mijn schoonbroer zijn we eerste op voorhand met hem weg geweest, eerst naar een sexshop waaar we een grote vibrator kochten die hij vanaf dan altijd moest bijhebben. Hij was leerkracht dus we vonden het grappig dat hij steeds met een vibrator in zijn boekentas moest rondlopen. Onverwachts belden wij hem dan en moest hij hem laten horen trillen (wat soms moeilijk is op sommige locaties :-) )Verder hadden we de dag zelf een zak mee met letterkoekjes, regelmatig moest hij een koekje nemen en opeten, de letter stond dan steeds voor een opdracht, bijvoorbeeld:
B bloemkool eten (vond hij walgelijk)
C Cola test (geblinddoekt de verschillende cola merken achterhalen, hij had de alle 5 juist!)
D duver drinken (vond hij zalig)
O oven gebruiken, moest brownies maken met een mix en deze verkopen
J van deur tot deur gaan als jehovagetuige

's avonds zijn we gaan uit eten en dan op stap


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...