Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel misboekjes

  31-8-2006 15:20:35
Hoi, hoeveel misboekjes voorzien jullie voor de viering? En leggen jullie die klaar of laten jullie die uitdelen bij het binnekomen?

Ingrid
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 956


Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik31-8-2006 15:43:15

Hallo,
Wij hadden er 120 maar het waren er nog een paar tekort!
Onze ceremoniemeester deelde de boekjes bij ons uit, maar als je die niet hebt kan je dat best ook door iemand anders laten doen, want veel mensen vergeten anders een boekje te nemen! Ofwel kan je ze op voorhand op de banken (of stoelen) leggen...
Succes!

Groetjes,

Liesbeth 15/07/06



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 16:11:21

Hey Ingrid,

Ik heb er intussen 150 klaargemaakt en ga er nog een beetje reserve maken. Afgelopen zaterdag is er een vriendin van me getrouwd en die had er 120 en er waren er veel te kort.

Het hangt er een beetje vanaf of er veel volk komt maar dit weet je niet op voorhand he.

Groetjes Karine
16-09-2006



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik31-8-2006 18:01:24

Wij voorzien er 100, dat is ook het aantal genodigden van onze feest. Ik verwacht niet dat iedereen komt (familie van mijn toekomstige komt van verder weg) + ik denk ook dat bij veel koppels alleen de vrouw naar de kerk komt. Dus, als ik ongeveer 3/4 van die 100 neem, en dan nog een aantal mensen waaraan ik niet denk, denk ik wel met 100 boekjes toe te komen.

Hangt er ook beetje vanaf: zit je in een vereniging, geef je misschien les, ....
Dat is bij ons niet het geval, dus.

Mijn 2 nichtjes zullen de boekjes uitdelen (zij zijn 10 jaar) Eentje zal aan de ingang staan om uit te delen, en de andere zal aan de mensen die al in de kerk zitten, boekjes uitdelen (omdat de meisjes eerst nog meegaan naar het gemeentehuis)

groetjes
Katrien
30/9/2006



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 19:08:58

Wij verwachten niet veel mensen in de kerk en hebben 80 misboekjes gemaakt. Ik breng ze vantevoren naar de pastorie en de koster zal de boekjes uitdelen.
Groetjes
Nathalie
08-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...