Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ann-Sophie Smartshopping

  28-6-2012 10:00:11
Hallo,
heeft iemand van jullie in één van deze winkels al kledij gekocht? Nog op zoek naar iets betaalbaars voor de mama's...

Groetjes

penny
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1644


Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik28-6-2012 10:06:54

Hey,

ik heb in de winkel in Sint Martens Latem mijn lang suitekleed gekocht toen ik getuige was op mijn beste vriendin haar huwelijk.
Ik was zeer tevreden.
Ik heb wel enkel naar de lange jurken gekeken, en daar is wel wat keuze in. Natuurlijk moet je wat geluk hebben met de maat. Van sommige jurken hebben ze verschillende kleuren en verschillende maten in voorraad.
Van andere enkel unieke stuks en dan moet je geluk hebben dat het juist jouw maat is natuurlijk.
Prijzen zitten meestal tussen 150 en 300 euro. Soms is eentje minder of meer van prijs.
Ik was ook heel tevreden over de winkeldame. Vraagt of ze kan helpen, maar laat je rustig kijken en passen zoveel je wil.
Als je hulp wil hoef je het maar te vragen.

Groetjes Kelly



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik28-6-2012 10:31:30

Een vriendin van mij die mee moet in de suite is haar lang kleed er gaan halen en ik moet zeggen het is een superkleed.
En mijn nicht is er over een paar weken ook haar kleed gaan halen.

Zeker een aanrader die winkels!

groetjes



Karla
28-7-2012
 Meld misbruik28-6-2012 10:35:17

Rosa Clara Antwerpen



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 11:06:27

Ik ga zaterdag naar Ann Sophie in Brasschaat voor een kleed voor mezelf (heb ook nog 2 huwelijksfeesten waar ik als gast word verwacht), een kleed voor de vriendin van de getuige van mijn verloofde en nog een kleed voor een andere vriendin.

Ik hoop wel met de solden (die zaterdag starten) dat ze niet de mooiste stuks uit de winkel hebben gehaald...anders moeten we mss nog is terug!

Dus na zaterdag kan ik je vertellen hoe het in Brasschaat is :-)

groetjes





Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-6-2012 11:29:20

als je geen moeilijke maat hebt is anne sophie echt inderdaad een aanrader, ze hebben wel meer lange kleedjes dan korte kleedjes. Lastige is dat het aanbod zeer wisselend is. Het zijn wel vooral ' jonge modellen" de grootmoeder van mijn verloofde vond er echt haar ding niet. ( maar nu nog steeds in andere winkels ook niet hoor ;))



Ruth
12-10-2012
 Meld misbruik28-6-2012 20:35:43

Ik heb ook een suite kleed gekocht in Sint Martens Latem, gelukkig kon mijn mama het inkorten want ik ben niet zo groot. Maar je moet inderdaad geluk hebben met de modellen die ze op dat moment hebben of je moet de tijd hebben om elke 2 weken eens te gaan kijken. Ik weet wel niet of ze op de feestkledij extra korting geven tijdens de solden enkel voor de casual kledij die je beneden kan vinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...