Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geweldige vrijgezellendag!

  27-6-2012 14:07:08
Dag trouwertjes, afgelopen zaterdag had ik mijn vrijgezellen en zoals de titel al aangeeft was het echt een geweldig leuke dag!

Twee weken geleden kreeg ik mijn eerste opdracht: ik kreeg een grote glazen bokaal met allemaal kauwgomballen in en ik moest mensen laten raden hoeveel er in de pot zouden zitten, tegen een vergoeding van €1 per gok. Zo moest ik al wat centjes bijeensparen. Een aantal dagen voor mijn vrijgezellendag vond ik een pakketje in de bus van Bol.com. Het was een mooi klein boekje 'How to be a good wife', een handleiding in de stijl van de jaren '30. Ik vond het al helemaal te gek :)

Op vrijdagavond ben ik met mijn zusje even naar Genk on Stage geweest en nadien ben ik bij haar blijven slapen. Zaterdag morgen vertrok mijn zusje en ik moest zorgen dat ik om 11u00 klaar stond. Toen ze vertrokken was en ik vanuit de badkamer naar de woonkamer wandelde, hing daar mijn outfit klaar: een PRACHTIGE 1950's jurk met petticoat onder! Dat was echt mijn droomoutfit! Nadien ging de bel en kwamen drie knappe kerels (vrienden van mijn zusje) mij uithalen om een fles cava te gaan drinken in Hasselt (dat bleek uiteindelijk niet het plan te zijn geweest maar de venten vonden dat een leuk idee ;)

Tegen 12u00 werd ik dan naar het Dusartplein gebracht waar (een deel van) mijn vriendinnen op mij stonden te wachten. Ze hadden allemaal een roze Tshirt aan met het 'logo' van Dirty Dancing (mijn favoriete dansfilm van vroeger) maar dan veranderd naar Dirty Daisy, echt supergoed gevonden! Dan zijn we gaan brunchen en hebben we een kennismakingsspel gedaan.

Na de brunch reden we naar een sportcomplex in de buurt en daar kregen we 2uur dansles, heel sexy en zo wat in Moulin Rouge stijl. Na de dansles stond er opeens een haar- en makeupartieste die ons een workshop kwam geven en zo werden we helemaal opgetoverd tot pin-ups! Na de workshop volgde nog een fotoshoot van ons allemaal en hebben we een paar gekke poses uitgeprobeerd, zalig!

Dan zijn we even terug naar huis gegaan om ons op te frissen (was nodig na die dansles) en ons om te kleden voor 's avonds. De vriendinnen waren allemaal in het zwart aan en ik had een kleurrijk jurkje aangetrokken. Tijdens het etentje waren we voltallig, 18 personen dus een behoorlijke groep. Daar kreeg ik allerlei cadeautjes van elk van de meiden waarbij ik moest raden van wie het cadeautje kwam en welke link het cadeautje was tussen ons beide. Zo kreeg ik een zandloper van een vriendin omdat we altijd allebei te laat komen als we afspreken. Of een kindertelefoontje van een andere vriendin omdat we vroeger buurmeisjes waren maar we toch uren aan de telefoon hingen. Het was echt heel grappig maar best wel emotioneel met momenten.

Na het etentje zijn we naar Van Gogh gegaan en daar kreeg ik ook een aantal opdrachten zoals telefoonnummers en tips voor een goed huwelijks/seksleven verzamelen. Aanvankelijk was dat een beetje vreemd maar na een tijdje ging dat beter en beter en net toen ik goed op dreef (niet meer zo verlegen) was kreeg ik plots een blinddoek om en werd ik zo meegenomen naar een klein zaaltje boven het café. Mijn zusje had stiekem voor nog een laatste verrassing gezorgd en dat was... een stripper! Dat had niemand verwacht en nadien moesten we allemaal even bekomen met een stevige cocktail maar het was wel hilarisch! We hebben nog verder gefeest tot 5u30 en toen ben ik met een grote glimlach in slaap gevallen.

Dit was werkelijk een dag op mijn lijf geschreven, ze (vooral mijn zusje) hadden aan alles gedacht en er zoveel werk in gestoken. Ik ben hen allen (waaronder één bruidje hier op dit forum ;) héél dankbaar voor de superleuke dag! En nu de laatste rechte (zenuwachtige) lijn naar de échte grote dag!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1359


Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik27-6-2012 14:18:25

Super leuk! Ik heb zaterdag ook een hele leuke vrijgezellen gehad!

Veel geluk met je huwelijk!!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 15:31:19

Ooooh, zo leuk om te lezen, ik krijg er zelfs kiekevel van :-)))
Dat is toch spannend hé zeg, zowat het enige dat je uit handen moet geven en dan maar hopen dat het goed komt - maar in jouw geval was dat zeker het geval! Super dat het zo is meegevallen, nu nog even aftellen en de echte grote dag is daar!!!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 18:33:01

Oh geweldig!!!
Klinkt als een super leuke, grappige, emotionele dag met je beste vriendinnen enz!
Spannend wel...mijn vrijgezelle is op 4 augustus...nog een dikke maand geduld dus!
Ik weet van niks...:-)!

Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!
De grote dag komt er bijna aan!

groetjes



Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik27-6-2012 20:30:42

Ohh sjiek sjiek! Lijkt me idd geweldig die dansles en daarna pin up omvorming ;) leuk! Mijn vrijgezellen is achter 2 weken... Spannend! Hopelijk hebben ze het ook zo leuk georganiseerd als bij jou.



Leen
4-9-2010
 Meld misbruik3-1-2013 9:55:34

Wat een leuk verhaal! Ik organiseer een vrijgezellen voor mijn zusje (liefst ook in Hasselt) en zie haar helemaal in een gelijkaardig verhaal passen.

Vraagje, heb je de gegevens van die stripper? :)

Groetjes! Leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...