Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis december

  27-6-2012 13:05:12
Hey!
wij gaan op huwelijksreis 2e helft december maar zijn er nog niet uit voor de bestemming... We dachten aan Mauritius maar dan begint daar het regenseizoen, of valt dit best wel mee?
Hebben jullie tips voor een zonnige luilekker vakantie deze periode?
Thanks!
Annelies

Annelies
15-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1925


sonja

 Meld misbruik27-6-2012 14:11:40

Zuid-Afrika, Punta Cana, Isla Margarita, Thailand

Tips op vip-selection.be met als optie honeymoon !



Julie
22-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 17:36:37

Ik zou voor Zuid-Afrika kiezen! Wij zijn daar vorig jaar eind november-begin december geweest, was super! Dat was toen wel overgang lente-zomer (20-25 gr), dus ietsje later in december zal warmer zijn.. 't was een heel leuke bestemming, de leukste reis die ik tot nu toe heb gedaan! veel te zien (hebben de Garden Route gedaan, met oa Kaapstad,Stellenbosch, Knysna, Plettenbergbaai, Oudtshoorn, Addo Elephant Park..) overal lekker eten, zeer lekkere wijnen, en zeer romantisch (wij zijn er verloofd ;-) je kan er gewoon een auto huren en zelf rondrijden, op je eigen tempo, relax!
Veel plezier met de voorbereidingen!

julie



stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik27-6-2012 22:15:59

Wij gaan begin november voor 16 dagen naar Mexico op huwelijks reis en dit inderdaad met vipselection en honeymoon optie en serieuse korting honeymoon korting en vroegboekkorting gekregen



Inge
20-10-2012
 Meld misbruik28-6-2012 11:34:11

Wij gaan eind november, begin december op cruise in de caraiben. Het regen seizoen is daar dan net voorbij.



Rivolino
10-11-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:26:45

Inge, welke cruise doen jullie?



Inge
20-10-2012
 Meld misbruik3-7-2012 22:45:26

wij gaan naar de caraiben voor 14 dagen met de grand princess.
http://www.princess.com/find/cruiseDetails.page?voyageCode=A234A&itinCode=CSF141&tourCode=&trade=C&date=1112&noOfPax=2&resType=C&ship=&bID=PCDIR&meta=I&ppax=false&itinPort=&tourIds=&duration=&tourdur=&orderBy=&filterBy=&order=
wij hebben hier voor gekozen omdat mijn ventje niet zo nen strandzitter en op zo nen boot valt er altijd wel iets te doen. en was in verhouding even duur als bv. Bali.
groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums