Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verzekering huwelijksdag

  18-6-2003 8:24:47
Hallo,

Via huwelijksbeurzen en het internet werden wij op de hoogte gebracht, van het bestaan van een verzekering van de huwelijksdag. Indien dat het feest om één of andere reden niet zou kunnen doorgaan, vb. sterftegeval in familie, ziekte, ... Ik heb hieromtrent informatie en offertes en aangevraagd, maar vind deze tarieven wel vrij duur. Goedkoopste = ongeveer 250 € en duurste tegen de 400 €.
Zijn er nog mensen die zo'n verzekering hebben afgesloten ? Wat raden jullie aan ?
vanessa.hermans@ocmw.wemmel.vera.be

Groetjes,
Vanessa & Maarten

Vanessa
2-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 903


bianca
10-12-2004
 Meld misbruik20-8-2003 15:34:58

hoi,ik heb er ook voor geinformeerd&ja..t is redelijk duur maar t ligt er ook aan hoe duur je trouwfeest is,maar ik zou wel n verzekering pakken,want er kan altijd iets gebeuren&heb je dan geen verzekering,dan ben je al je geld voor te trouwen kwijt<zaal enz.>als je t te veel vind om in 1x te betalen,vraag dan of t maandelijks kan..succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...