Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Halve finaliste Miss Maxi Belgium 2012-2013!

  26-6-2012 20:02:20

Hey iedereen!!!

Met veel plezier kan ik hier even op mijn Favoriete forum kunnen melden dat ik officieel 'halve finaliste' ben van de nationale verkiezing 'Miss Maxi Belgium' !

Graag wil ik jullie daarom vragen om samen met ons te helpen, mij te promoten en mij zo de kans te geven op een plaatsje in de finale.
Of je nu de flyer deelt, mond-aan-mond reclame voert of wat dan ook...Alle beetjes helpen

Stemmen kan gewoon door 1 simpel berichtje :
Sms MMBO 1 naar 6693 !!!
(Pas op! Tussen MMBO & 1 moet een spatie, anders is de stem niet geldig)

Stemmen kost €1 per uitgebrachte stem.

Dus aub, als iedereen hier op het forum slechts 1 stem wilt uitvoeren, dan zijn dit natuurlijk al heel wat stemmen in het totaal en mag ik hopelijk op 9 september door naar de Finale, mede door jullie hulp!

Alvast heeeeeel erg bedankt en ik hou jullie op de hoogte !

[IMG]http://i48.tinypic.com/35jwaxy.jpg[/IMG ]


Dorien
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1391


Dorien
13-7-2012


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 20:09:51

Wat leuk seg! Sms'je is verstuurd! Succes... Groetjes.



stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 21:32:50

heel leuk. ik was vorig jaar finaliste in MMB. ik ben Miss Maxi West-Vlaanderen geworden in de halve finale en in de finale ben ik Miss Sympathie geworden. het was een fantastische tijd!
als je hulp nodig hebt mag je altijd sturen hoor :-)



Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 21:40:17

@Alessia...Heel erg bedankt!Je bent een schat :D
@ Stephanie... Echt? Das super :O Proficiat, ik ben al blij dat ik naar de halve finale mag ^^ Dat zal ik zeker doen!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 21:46:02

Verstuurd!
Veel geluk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...