Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen de grote dag....en nog zoveel te doen !!

  31-8-2006 7:35:29
Hallo Bruidjes en aanstaande Bruidjes,

Morgen is mijn grote dag....ik stik al van de zenuwen.
Er moet nog wel wat gebeuren, van die laatste kleine dingetjes. Ben zo bang dat ik iets ga vergeten dus heb alles maar op een lijstje gezet en streep zo weg als iets af is.
Ik wilde jullie alvast allemaal bedanken want ik heb hier zoveel ideeen opgedaan en hulp gehad !
Heel tof allemaal.

Ik zal zo snel mogelijk een verslagje komen doen, probeer het op de zustersite te zetten of anders hier.
Op onze site zal ook zeker een verslag komen.

Bedankt !!!

Liefs Mireille

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 878


Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 8:13:04

Geniet van je dag!!! hopelijk mooie weer! bij mij volgende week! ook heel druk! groetjes

sofie
09/09/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 8:24:22

Dag Mireille

Ik zal aan je denken morgen!!! Veel succes, en je zal zien, het zal allemaal schitterend verlopen!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 10:05:31


Mireille,

wij wensen je een fantastische huwelijksdag toe !
geniet met volle teugen !!

groetjes
Ann-Sophie en Gunther
09.09.06



evy
2-6-2008
 Meld misbruik31-8-2006 11:33:23

héél véél succes morgen. Alles zal wel heel goed gaan verlopen.
Die zenuwen horen er gewoon bij als ook het gevoel dat ge van alles vergeten bent.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 9:41:10

Hey,

jaja, ook wij liepen die dag een beetje zenuwachtig. Schijnt normaal te zijn, maar als ik erop terug kijk, waren die laatste dagen niet goed voor onze relatie hoor :-)

We zijn erdoor gekomen en vandaag zijn we reeds 3 dagen gelukkig getrouwd.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...