Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek!

  25-6-2012 22:08:44
Hey mede-trouwertjes!
Met nog slechts 4 dagen op de tellen (SPANNEND!) ben ik nog met de laatste details bezig.
Wij gaan een gastenboek leggen en ik vroeg mij af of jullie zelf iets schrijven op de eerste pagina.
Zoja, wat schrijven jullie?

Bedankt voor de tips!

Groetjes,
Lies

Lies
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1546


Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik26-6-2012 0:59:34

wij hebben op de uitnodigingen en het misboekje vier regels uit de openingsdans gezet dus waarschijnlijk dat want we hebben dat overal gebruikt (en niemand heeft iets door, zalig!) en verder gewoon praktisch:; namen, datum bla bla bla. Maar ik ga er wel een klein schriftje langs leggen met enkele foto's en dat heeft als titel 'ter inspiratie': leek me wel handig als iedereen moe is en zo. Verder gaan we er ook een fotokader met foto naast zetten ik heb een kadertje van Londen gekocht (ons thema)



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik26-6-2012 6:05:34

wij hebben onderstaand tekstje gebruikt op de eerste pagina. verder hebben we op elke linkse pagina een foto gebruikt van ons van de afgelopen vier jaar. op die manier werd het een boekje waar ze sneller in keken en meteen ook iets inschreven (denk dat er maar 4 pagina's leeg gebleven zijn)

Bedankt dat u bent gekomen,
Op de dag van onze dromen.
Maar ook na het feest,
willen we wegdromen bij wie langs is geweest.
Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil,
dat met wensen en geluk gevuld worden wil.
Een kleine zin, een groot verhaal,
in je eigen woorden, in je eigen taal.
Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,
zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 8:41:19

Vandaag hebben wij elkaar het Ja-woord gegeven

omdat wij voor altijd samen willen leven.

Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet,

wij vinden het belangrijk dat u dat weet.

Maar ook na het feest

willen we wegdromen bij wie langs is geweest.

Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil,

dat met wensen en geluk gevuld worden wil.

Een kleine zin, een groot verhaal,

in je eigen woorden, je eigen taal.

Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,

zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten




Lies
30-6-2012
 Meld misbruik27-6-2012 0:15:42

Dankje voor de tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...