Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag 21 april

  25-6-2012 13:49:03
Hoi iedereen, Ondertussen al 2 maandjes gelukkig getrouwd en nu ik de foto's in mijn bezit heb, werd het tijd voor een kort verslagje.

zaterdag 21 april om 6u15 opgestaan. mijn zus maakte mij wakker; ze was te nerveus om nog langer te slapen :) Op tijd vertrokken voor mijn afspraak bij de kapper. Daar toegekomen bleek dat alles nog donker en potdicht was. In een auto zat al een ander meisje te wachten die er een halfuurtje voor mij moest zijn. Geprobeerd om haar te bellen op gsm, telefoon, geklopt op alle deuren, zelfs naar haar achterdeur gegaan, geen teken van leven. Daar staat ge dan, kleine paniekaanval die opstak. Gelukkig heeft mijn zus haar dan meegenomen naar haar kapper en heeft die mij ertussen genomen en ik moet zeggen mijn haar was leuker dan bij mijn originele kapster.
Ondertussen al te laat voor de make-up, maar ook daar opnieuw gewisseld met mijn zus en om kwart voor 10 was ik terug thuis. Jammergenoeg was mijn ventje wel al gearriveerd, maar was te gelukkig dat alles goed gekomen was om het mij aan te trekken.

Om kwart voor 11 naar het stadhuis vertrokken en tot mijn grote vreugde was het de burgemeester zelf die de plechtigheid deed en niet de normale persoon. dubbele vreugdesprong.

Om 12 uur terug naar huis vertrokken en daar broodjes gegeten met chauffeur en fotograaf om dan verder te trekken naar Ieper voor de foto's. Het weer speelde een klein beetje parten en toen het toch te erg werd, zijn we naar het hopmuseum in Poperinge getrokken. Daar was er een tentoonstelling over oude volkscafeetjes en dat heeft zeer mooie foto's opgeleverd.

Om 17uur kwamen onze gasten toe in landhuis molenhof in Westouter. De receptie kon van start gaan. De hapjes waren allemaal zeer verzorgd en origineel gebracht. De mensen zaten ook nooit zonder drank. Eigenlijk was de hele maaltijd prima in orde met als absolute topper hun prachtig dessertbuffet.

Na het eten kwam onze openingsdans 'are you the one' van within temptation. We hadden hem niet zoveel geoefend omdat Klaas het liever spontaan wou laten gebeuren en hij was ideaal. Daarna mocht iedereen op de dansvloer en hij heeft nooit leeg geweest sinds dat ogenblik. Het feest heeft geduurd tot 4 uur in de feestzaal, maar we hebben verder gefeest in het huisje dat we huurden met 4 bevriende koppels. Was zeker 6 uur tegen we in ons bed lagen. Moe, maar o zo gelukkig!

De foto's kun je hier zien:
https://picasaweb.google.com/101490517228631909973/FotoSTrouw?authkey=Gv1sRgCPLNtdqw15rXfw#
Die van het avondfeest staan er wel niet bij.

Groetjes Hannelore

Hannelore
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1790


Elien
17-11-2012
 Meld misbruik25-6-2012 14:22:35

Prachtig kleed!! Leuk te horen dat het super was in het Molenhuis, want wij trouwen daar binnen enkele maanden ook



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 14:33:00

Oh, heel leuk!
Je stond heel mooi met je kleedje!! Mooi boeketje ook!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-6-2012 14:55:20

Leuk kleedje en mooi boeketje!!!!!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik25-6-2012 15:20:31

Een dikke proficiat!
Heel mooie en vooral spontane foto's!
Jullie straalden echt!

Nog heel veel geluk samen!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 15:41:58

Wauw, lady in red! Mooie foto's, van harte gefeliciteerd!
Geniet er nog van!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-6-2012 17:15:59

Super leuk kleedje! Stond je beeldig!
leuk te horen dat je tevreden bent van het Molenhof!
Wij trouwen daar binnen 103 dagen! :-)
Tevreden van de bediening?
Wie was jullie fotograaf trouwens?
Hoppemuseum idd leuke plaats voor binnenlocatie.
Wij trouwen in Poperinge zelf, onze plechtigheid gaat dor in het Talbot House (ook museum) maar mss moeten we Hoppemuseum in het achterhoofd houden voor fotoshoot bij regen! :-)



Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik25-6-2012 17:52:07

@ iedereen: dank u voor de complimentjes :)
@silke: onze fotograaf was Patrick Willem, hij doet fotografie in bijberoep en rekende geen vervoerskosten aan, maar we zijn zeer content van zijn werk. Het molenhof is echt de max. wij hadden zelfs 3 verschillende voorgerechten en hoofdgerechten (vlees, vegie en vegie, maar eet wel vis met dank aan de vegie-schoonfamilie:) ) en alles is perfect verlopen. We waren echt megacontent. Het hopmuseum is een leuke lokatie. wij hebben dag vooraf gebeld om te vragen of het mocht, moest er regen vallen. Je moet ook geen entree betalen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:40:03

LOVE the dress! Je haar en make-up waren ook prachtig, zo natuurlijk! Wie deed je make-up?
Allé, een dikke (late) proficiat en geniet goe na!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-6-2012 22:24:41

Jullie pasten goed bij elkaar met dat rood + uw boeket. Zorgt voor heel mooie foto's! De foto's met de paraplu's zijn ook leuk. Het feest zag er dik in orde uit. Proficiat & geniet nog maar goed na. Silke



Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik26-6-2012 11:59:24

@ rebecca: Femke uit wevelgem, maar zij komt wss niet aan huis. www.esthetiekfemke.be



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 20:45:24

Proficiat Hannelore!!

Wat een mooi kleedje!! Jullie pasten mooi bij elkaar,leuke foto's!!

Groetjes
Nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info